froterowanie podlogi

1. Data: 2005-10-23 15:10:23

Temat: froterowanie podlogi
Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie sie doswiadczeniami, czym froterujecie podloge z desek? Widzialam
w sklepie froterke Hoovera, dosc droga, do tego obsluga nie potrafila mi
wyjasnic, jakie ma funkcje. A moze poradzicie cos ze swojego podworka?
Prosze.
Asia

2. Data: 2005-10-23 16:08:53

Temat: Re: froterowanie podlogi
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-23 17:10, Asiunia napisał(a):
> [...]
> w sklepie froterke Hoovera, dosc droga, do tego obsluga nie potrafila mi
> wyjasnic, jakie ma funkcje. A moze poradzicie cos ze swojego podworka?

Ja do swojej podłogi z desek nie używam żadnej froterki, najpierw do
mycia dobry płyn a później pasta (w płynie)- większość jest
samopołyskowa, tak że wystarczy ją zostawić na parę minut i podłoga po
wyschnięciu ładnie się błyszczy. U mnie przy 2 domownikach taki zabieg
wystarcza na 3-4 miesiące, no chyba że urządzasz często taneczne imprezy
wówczas zdecydowanie częściej trzeba ją konserwować.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-10-23 16:33:46

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> wystarcza na 3-4 miesiące, no chyba że urządzasz często taneczne imprezy
> wówczas zdecydowanie częściej trzeba ją konserwować.

U mnie jest na stale 4 domownikow plus pies. Machac mopem nie mam sily, za
duza powierzchnia, jak dla mnie.
A.

Drzwiczki do prysznica - gdzie ?
Matura Ökomat 1005 Duo - schemat