(frywolitki) chwale sie www

1. Data: 2003-08-31 21:43:06

Temat: (frywolitki) chwale sie www
Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Wlasnie umiescilam stronke z moimi robotkami - tylko frywolitki...
Jest na niej limit odwiedzin, ale mam nadzieje ze Wam to nie przeszkodzi...
http://olgasw.webpark.pl/

Prosze o lagodne potraktowanie tematu, bo jest to moja pierwsza stronka (i
do tego stworzona samodzielnie)...
Pozdrowienia
Ola

1. Data: 2003-09-01 06:22:11

Temat: Re: (frywolitki) chwale sie www
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak .........ta dla tesciowej najladniejsza.

1. Data: 2003-09-01 20:12:05

Od: "abulinka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie umiescilam stronke z moimi robotkami - tylko frywolitki...

Sliczne są te Twoje prace!!

> Prosze o lagodne potraktowanie tematu, bo jest to moja pierwsza stronka (i
> do tego stworzona samodzielnie)...

Początki sa zawsze trudne, a niektórzy nawet tego zrobic co Ty nie potrafia!

> Pozdrowienia
> Ola

Pozdrawiam-abulinka(Lublin)

1. Data: 2003-09-02 05:34:29

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wlasnie umiescilam stronke z moimi robotkami - tylko frywolitki...
> Jest na niej limit odwiedzin, ale mam nadzieje ze Wam to nie

Co tu dużo gadać, Twoje prace są bardzo ładne. Im więcej oglądam frywolitek,
tym coraz bardziej chcę się nauczyć jak to to się robi (a tak się
zarzekałam, że nie będę się tego uczyć :-))

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-10-14 11:00:36

Od: "Monika" <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Olu!

Dysponujesz może jakims kursem w j.polskim jeśli chodzi o frywolitki?
Jesli tak to proszę na priva skan albo linki:-)
Zaraziłam się od Was tymi frywolitkami i tez chcę się ich nauczyć.

1. Data: 2003-10-18 14:45:23

Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też poproszę o linki lub kurs. CYHCĘ TAK UMIEĆ :)))

Pozdrawiam

Olka

> [...]
> Jesli tak to proszę na priva skan albo linki:-)
> Zaraziłam się od Was tymi frywolitkami i tez chcę się ich nauczyć.

(druty) moj sweterk
Warszawa - spotkanie wrzesien
OT: znow w sieci!
(xxx) miś..