[frywolitki] jak zrobić

1. Data: 2004-08-04 13:23:35

Temat: Re: [frywolitki] jak zrobić
Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy potrzebuję pomocy w dwóch sprawach dotyczących frywolitek:
>
> 1. Jak się robi kółko na kółku??
> 2. No i poszukuję jakiegoś czytelnego opisu jak się robi "kółka odwrócone"
>
> wielkie dziękuję za pomoc :) Bo kursik dopiero koło września się szykuje a
> ja już bym chciała :)
>
> z wyrazami wdzięczności :)
>

> --
> ******** Magda ********
>     Białystok GG 1582381
>      www.madziula.prv.pl
> **********************

troszkę to trwalo,ale znalazłam wreszcie(w tym moim bałaganie)

http://www.georgiaseitz.com/superbowl.html

na dole tej stronki znajdziesz odpowiedz na twoje pytanie.Pozdrawiam AGA

1. Data: 2004-08-04 18:18:24

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> troszkę to trwalo,ale znalazłam wreszcie(w tym moim bałaganie)
> >
> http://www.georgiaseitz.com/superbowl.html
>
> na dole tej stronki znajdziesz odpowiedz na twoje pytanie.Pozdrawiam AGA

oooo dziękuję bardzo jesteś boska mam nadzieję że to właśnie to to o co tam
chodzi :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-08-25 07:26:42

Temat: serwetka z kółeczkami (dwoma)
Od: "koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nadal proszę o radę jak zrobić kółko na kółku - takie coś pojawia się we
> wzorze w ostatnim kramie z robótkami wydaniu specjalnym z koronkami :(( i ja
> nie potrafię wymyślić jak to zrobić :)

No właśnie to męczę :))

Ja to wymyśliłam tak:

1. związuję nitki z dwóch czółenek
2. jednym czółenkiem robie wewnętrzne kółeczko z pikotkiem
3. znowu wiszą mi razem dwa czółenka :)
4. jednym czółenkiem zaczynam kółko i dołączam w połowie (po ośmiu słupkach)
pikotek z mini-kółeczka serwetki, potem jeszcze osiem słupków i przestaję
robić tym czółenkiem
5. biorę drugie czółenko i robię słupki ODWROTNE na tej nitce co poprzednio
robiłam pierwszym czółenkiem. Po ośmiu słupkach robię z nitki z drugiego
czółenka kółeczko z pikotkiem, po czym dalej osiem słupków odwrotnych i
ściągam kółko pierwszym czółenkiem.

Cały czas sprawdzam, czy mi się nitka z pierwszego czółenka przesuwa!!!!!

Jedyne co mi nie wychodzi to początek z tych dwóch czółenek, czyli dolna
część tych podwójnych kółeczek - muszę wymyślić, jak zaplątać dwie nitki,
żeby te dwa kółeczka leżały płasko, bo teraz to mi się jakoś troche
przekręcają :))
Ale zrobiłam już z osiem, i idzie mi coraz lepiej, tyle tylko, że ten
prototyp zostanie u mnie, bo nie jest idealny!

Pomogłam?

Pozdrawiam, zafrywolitkowana Koko

permin z niebieskim daszkiem
FAQ pl.rec.robotki-reczne