[frywolitki] jak zrobić aniołka

1. Data: 2003-10-18 20:01:55

Temat: [frywolitki] jak zrobić aniołka
Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo mi się spodobał taki jeden aniołek:
http://www.tattings.com/angel1/angel1_32.jpg
tylko mam mały problem, bo nie ma do niego schematu. Ilość oczek jestem w
miarę w stanie rozgryźć, natomiast nie wiem za bardzo, w jakiej kolejności
wykonywać poszczególne elementy - a konkretnie -na dole sukienki, 2
"koniczynka" od prawej/lewej - jak ją zakończyć i jednocześnie wykonać ten
środkowy element???
pozdrawiam w nadziei na ratunek :)
Ela
PS Jeżeli ktoś z Was ma schemat, to oczywiście się nie obrażę za przesłanie
mi go :))))))))))))

1. Data: 2003-10-18 20:33:48

Temat: Re: [frywolitki] jak zrobić aniołka
Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:) tak mi sie wydaje,że mozna sukienkę zacząć od lewej strony(od góry),
dojść normalnie do tego kwiatka na 5 płatków, potem do tej koniczynki, w
koniczynce dwa kółka normalne, a trzecie słupkami odwrotnymi, żeby przejść do
łuczka prowadzącego do górnej środkowej koniczynki, ją normalnie, zejść
łuczkiem, znowu słupki odwrotne na jednym kółku i dalej znów tradycyjnie całą
prawą stronę. A dół - przewlec nitkę przez pikotkę i zacząć od łuczka i potem
tez normalnie od lewej do prawej. Schematu nie mam,a szkoda, bo aniołek
śliczny :(( Pozdrawiam. Zosia

1. Data: 2003-10-18 20:36:54

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam z pamięci i wydawalo mi się,ze ten kwiatek ma 5 płatków, a sa
cztery...upraszam o wybaczenie, na usprawiedliwienie -być może dziesiejsze
ponad 400 km w kołach spowodowalo u mnie lekkie otępienie...:)

1. Data: 2003-10-20 20:29:05

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela Sroczyńska wrote:

> hmmm. możę to głupio zabrzmi, ale jak wyglądają słupki odwrotne? :)
> pozdrawiam
> Ela

Heh, chyba Cię nie było w lato na spotkaniu kursowym... Możemy się
umówić gdzieś na mieście i wtedy Ci pokażę na żywo, a jeśli chcesz teraz
i natychmiast, to tu jest kursik, z którego sie nauczyłam:

http://www.picotnet.com/TatOnline/spring_instruction
.htm

pozdrawiam
Julita i Tacyt ;)

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-10-20 20:32:28

Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
potem
> tez normalnie od lewej do prawej. Schematu nie mam,a szkoda, bo aniołek

(xxx) młoda para
Wzory palm wielkanocnych - szukam
link do... roznych rzeczy
[xxx] 101 choinek na kartki