fundacja

1. Data: 2005-03-15 19:37:43

Temat: fundacja
Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pierwszy post i już pytam ...
Mam chore dziecko na białaczkę limfoblastyczna. Własnie rozstałam się z
Fundacja, która opiekowała sie moim synkiem przez 10 miesiecy. Bardzo bym
chciała podpisać umowę z nowa Fundacja, ale najpierw chciałam zasięgnac
opinii Państwa. Moze ktos z Was miała do czynienia z Fundacjami i mógłby mi
którąś polecić. Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam, Monika