fytoftoroza raz jeszcze

1. Data: 2000-05-10 13:20:38

Temat: fytoftoroza raz jeszcze
Od: "Jarosław Dyszkiewicz" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wszystkim którzy starają się mi pomóc.Podjąłem radykalne
działania dotyczące jodły koreańskiej mojego szefa. ,,dmuchając na zimne"
zaleciłem podlanie Previkurem w stężeniu 0,3%. to od rozpoznanej po objawach
fytoftorozy. Czytałem też w książce ,że jodła koreańska lubi podłoże
wapienne. Co o tym myślicie ? Może któryś z Panów szkółkarzy zetknął się już
z fytoftorozą?
Za wszelką pomoc będę wdzięczny a owynikach kuracji poinformuję na forum
publicznym.
Jarek