galeria www

1. Data: 2003-12-22 19:57:18

Temat: galeria www
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja chcialabym pokazac stronke www, na ktorej zobaczycie wspaniale
dziela dziewczat z Rzeszowa, ktore znacie z naszej grupy robotkowej.
Sa tam i hafty i szydełko i namiastka witrazy.

Zycze milego ogladania
http://www.robotki.rzeszow.prv.pl/

b.
--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

1. Data: 2003-12-22 21:27:36

Temat: Re: galeria www
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziela dziewczat z Rzeszowa, ktore znacie z naszej grupy robotkowej.
> Sa tam i hafty i szydełko i namiastka witrazy.

Już wiem że jak mi szał krzyżyków opadnie - to dorwę szydełko! I będę robić
motyle!!!
Super rzeczy. I fajnie że zebrałyście razem swój dorobek i zmajstrowały
stronkę.
Czekam na więcej

pozdrawiam świątecznie

Dodo

1. Data: 2003-12-24 08:58:56

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Super się ogląda!
A dział "druty" też będzie wypełniony?

Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2003-12-24 09:46:58

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-24 09:58, Lady Huncwot napisał(a):

> Super się ogląda!
> A dział "druty" też będzie wypełniony?
>
> Pzdr,
> Lady Huncwot

Na pewno, jesli ktoras zacznie cos robic na drutach :)
Bedziemy uzupelniac stronke w miare przybywajacych prac.
pozdrawiam

b.
--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

1. Data: 2003-12-27 11:47:44

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pod wrażeniem stronki, no i WASZYCH prac, bo ja jeszcze tyle nie
zrobilam, no ale chyba czas skonczyc chorowac i wziąść sie za krzyżykowanie
itp. moze szydelko albo druty na pewno xxx.

Monika z Rybnika wracająca juz do zdrowia i do pracy od poniedzialku :o)))

Nowe obrazki w galerii Miry
Nowe obrazki w galerii Miry
Nowe obrazki w galerii Miry
xxxWitajcie