garnki ze stali nierdzewnej kontra emaliowane

1. Data: 2002-01-15 09:02:51

Temat: garnki ze stali nierdzewnej kontra emaliowane
Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkamy z teściową (Mamą mojego męża). Rok temu kupiliśmy garnki ze stali
nierdzewnej, a pozbyliśmy się starych garnków emaliowanych.
Mama jednak ciągle nie ma zaufania do nowych garnków i wyciąga do gotowania
zachowany jeden garnek emaliowany.

Co myślicie o garnkach ze stali nierdzewnej?

Pozdrawiam,
greta

1. Data: 2002-01-15 09:05:51

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Stanislaw" <t...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> .
>
> Tradycja! to tradycja.
> Obawa do wszystkiego co nowe.A tak w nawiasie ile lat ma "tesciowa"?
> Ja w domu uzywam juz prawie wszystkie garki z nierdzewki.No moze jednego,w
> ktorym gotuje strawe dla pieska.
>

> Pozdrawiam Stanislaw

Podobnie. Choc mam tez garnki ze szkliwa. Moje pierwsze garnki z nierdzewki
dostalem... wlasnie od mojej tesciowej. W ogole mam tesciowa na dyche bo
prezenty sa albo zwiazane z kulinariami, albo muzyczne albo literackie i
"literackie". Wie co lubie.

Irek, ktory nie zamienilby swojej tesciowej na zadna

1. Data: 2002-01-15 09:10:39

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

1. Data: 2002-01-15 09:19:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greta <g...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a20rct$k2t$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
gotowania
> zachowany jeden garnek emaliowany.
>
> Co myślicie o garnkach ze stali nierdzewnej?

Są świetne. Doskonale sie w nich gotuje, ładnie wyglądają, bardzoi łatwo się
czyszczą. Same plusy. I maja taka fajną głęboką patelnię do duszenia,
świetna do różnego rodzaju lecz, warzyw itp..

Wkn

1. Data: 2002-01-15 10:59:17

Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy nie wchodzą w żadne reakcje z gotowanymi lub przechowywanymi w nich
potrawami?
greta

1. Data: 2002-01-15 11:25:32

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
> Co myślicie o garnkach ze stali nierdzewnej?

Są SUPER! Dorobiłam się jednego i bardzo go hołubię, a jak świetnie gotuje
się w nim ryż. Nie można przypalić i zawsze wychodzi :)

Anka - wielce zadowolona ze swego garnka :)

1. Data: 2002-01-15 13:18:29

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stsal <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a213ja$6ek$...@n...onet.pl...
> <ciach!>
> >
> Są SUPER! Dorobiłam się jednego i bardzo go hołubię, a jak świetnie gotuje
> się w nim ryż. Nie można przypalić i zawsze wychodzi :)

Ty sobie kup cały komplet, takie garnki wcale nie są drogie. Za 6 garów
różnej wielkości z patelnią dasz 150-250 zł. Zalezy jakie raczki i firma.

Wkn

1. Data: 2002-01-16 01:10:38

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Ty sobie kup cały komplet, takie garnki wcale nie są drogie. Za 6 garów
> różnej wielkości z patelnią dasz 150-250 zł. Zalezy jakie raczki i firma.

TYlko niestety te garnki z zestawów za 150-200 zł mają często zbyt cienkie dno.
Uważajcie też z garnkami ze straganów - nie wszytskie nierdzewne sa
nierdzewne...
Magda W.

1. Data: 2002-01-16 02:09:43

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<Ciach!>
> Ty sobie kup cały komplet, takie garnki wcale nie są drogie. Za 6 garów
> różnej wielkości z patelnią dasz 150-250 zł. Zalezy jakie raczki i firma.

Ale jestem wybredna bestia i chcę takie porządne (AMC, Zepter). Mam taki
jeden i prawie się do niego modlę ;) Mam też drugi stalowy, ale to już nie
jest to samo :( Reszta, to garnki emaliowane - nawet nie obite :)) , więc na
razie mam w czym gotować :).
Rodzinka ma komplet takich porządnych i coś szepczą po kątach, że się chyba
ze mną podzielą :))

Anka - czcząca swój garnek ;))

1. Data: 2002-01-18 07:53:42

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myślicie o garnkach ze stali nierdzewnej?

Ze stali stopowej, stosowanej na garnki nierdzewne uwalnia się nikiel i
chrom, ale w ilościach śladowych, dla czowieka dopuszczalnych, ba, wręcz
pożądanych ( mikroelementy ).

Poza tym witam szacowne grono po raz pierwszy i pozdrawiam *.*

Piotr Jankisz
Zepter

Off topic: na temat "Off topic"
Re.kopytka