gdzie cisy ?

1. Data: 2001-06-21 08:57:35

Temat: gdzie cisy ?
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie lub okolicach kupić CISY na
żywopłot.

Stefania

2. Data: 2001-06-21 18:11:52

Temat: Re: gdzie cisy ?
Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Czy te żywopłot różnią się czymś od tych nie na żywopłot?
Danusia

3. Data: 2001-06-22 11:31:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Faber <f...@q...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00d201c0fa7e$03851310$23cc800a@dom...
> Czy te żywopłot różnią się czymś od tych nie na żywopłot?
Tak pokrojem.
Cis pospolity, odm. kolumnowa (Taxus baccata "Fastigiata)
^^^^^^^^^^^^^^^^
> Gdzie w Warszawie lub okolicach kupić CISY na
> żywopłot.
W szkółkach leśnych 15 cm ok. 5-6 zł w pojemnikach.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2001-06-22 17:35:04

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Czyli jak: kolumnowy na żywopłot, czy wręcz przeciwnie?
Pozdrawiam - Danusia

5. Data: 2001-06-22 19:41:10

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Faber <f...@q...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003f01c0fb42$030052a0$23cc800a@dom...
> Czyli jak: kolumnowy na żywopłot, czy wręcz przeciwnie?
To zależy ile miejsca pod niego przeznaczasz.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-06-22 19:52:06

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Jednym słowem i te i te nadają się na żywopłot - dobrze rozumiem?
A podobno są jakieś odmiany cisa szybko rosnące i te na żywopłot są
najlepsze. Może wiesz, co to za odmiany?
Mam dziury w żywopłocie z iglaków i chętnie bym je czymś uzupełniła. Nie
wiem tylko, czy cisa można uprawiać razem z innymi iglakami, bo one lubią
kwaśną glebę, a cis chyba - wyjątkowo - potrzebuje wapnia. Co tym sądzisz?
Pozdrawiam - Danusia

7. Data: 2001-06-23 06:36:16

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9gva3q$90d$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>napisał:00d201c0fa7e$03851310$23cc800a@dom...
>Tak pokrojem.
>Cis pospolity, odm. kolumnowa (Taxus baccata "Fastigiata)

Zakladajac, ze zywoplot niejako pelni role wiatrochronu, odmiana ta zupelnie
nie nadaje sie do tego celu. Ma tendencje w ostrzejsze zimy do przemarzania.
Nadal jeszcze najodpowiedniejsze odmiany do tego celu to taxus media 'Hilli'
i 'Hicksii'.
Pozdrawiam
Jurek
http://iglaki.agrosan.pl

8. Data: 2001-06-23 09:03:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <f...@q...pl> napisał w wiadomości
> Czy te żywopłot różnią się czymś od tych nie na żywopłot?

Tak. Na żywopłoty, które mają być dobrze zagęszczone przez cięcie, nie
należy stosować
form kolumnowych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2001-06-23 17:47:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zając <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9h1e0f$23u$...@n...tpi.pl...
> Zakladajac, ze zywoplot niejako pelni role wiatrochronu, odmiana ta
zupelnie
> nie nadaje sie do tego celu. Ma tendencje w ostrzejsze zimy do
przemarzania.
Gdybyś się trochę wczytał w to co napisałem, to twoja wypowiedź
ograniczyłaby się do tego:

> Nadal jeszcze najodpowiedniejsze odmiany do tego celu to taxus media
'Hilli'
> i 'Hicksii'.
Pozdrawiam Jerzy :-)))

trawnik + orzech - pytania
Co za posucha?
Z ciekawości pytam...
CZOSNEK OZDOBNY ALLIUM MOLY
Server udostepniajacy alt.binaries.pictures.ga rdens i al.binaries.pictures.sce nic