gdzie dostane rączki do torebki???

1. Data: 2005-06-05 18:55:41

Temat: gdzie dostane rączki do torebki???
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiecie gdzie moge nabyć rączki do torebki?

2. Data: 2005-06-05 18:57:16

Temat: Re: gdzie dostane rączki do torebki???
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akwaman" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie wiecie gdzie moge nabyć rączki do torebki?

Ostatnio widziałam w pasmanterii Pasja W Blue City. Na ceny nie patrzyłam :(

Dziunia

3. Data: 2005-06-05 19:01:57

Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w pasmanterii intrnetowej?
no chyba ze realna w 3city

4. Data: 2005-06-05 19:19:36

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W polskich internetowych raczej nie ma ,z zagranicznych o to tutaj najtaniej
http://www.maggiescrochet.com/pages/Supplies/purse_h
andles_main.htm
i oczywiscie na ebayu.Ewntualnie jak znasz jezyk to w pasmanteriach
azjatyckich z przesylka tez wychodzi nie za drogoExtra raczki mozna tez
wyszukac w sklepach z uzywana odzieza
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

5. Data: 2005-06-06 07:59:59

Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"akwaman" zapytala:
> nie wiecie gdzie moge nabyć rączki do torebki?

Moja przyjaciolka po prostu wygina zwykle druty, obciaga je materialem i w
ten sposob ma niezwykle efektowne raczki. Wyglada to niezwykle
profesjonalnie.
pozdrowienia, Ula

6. Data: 2005-06-06 08:10:46

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy ile możesz dac za takie rączki. Ostatnio widziałam w Tesco torebkę z
bambusowymi rączkami za 20 złotych, można kupić dla samych rączek.

Kasia

7. Data: 2005-06-09 10:40:24

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata Kulesza (/(/