gdzie jest Skrzacik??

1. Data: 2002-04-30 06:35:00

Temat: gdzie jest Skrzacik??
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, gdzie? Ktoś coś wie? Ostatnio się nie odzywa.
Kinga

1. Data: 2002-04-30 08:12:05

Temat: Re: gdzie jest Skrzacik??
Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Tarkiewicz napisał(a):

> No właśnie, gdzie? Ktoś coś wie? Ostatnio się nie odzywa.
> Kinga

Wiem. Smutna to sprawa, Skrzacik owdowiał. Nieprędko obawiam się
zobaczymy ją znowu. Qd

1. Data: 2002-05-08 21:21:43

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Apr 2002 10:12:05 +0200, qd <k...@p...onet.pl> wrote:

>Wiem. Smutna to sprawa, Skrzacik owdowiał. Nieprędko obawiam się
>zobaczymy ją znowu. Qd

Jesli to prawdziwa wiesc a nie brzydkie pomowienie to straszliwie mi
przykro!!! Sama jestem w nie najlepszym nastroju gdyz 3 maja odeszla
moja ukochana babunia ktora nauczyla mnie polowy tego co wiem o
robotkach recznych!
Okrutne przemijanie..
Skrzaciku! Kochana! Mysle cieplo o Tobie!

pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-05-09 09:52:50

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Deirdre" <j...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> robotkach recznych!
> Okrutne przemijanie..
> Skrzaciku! Kochana! Mysle cieplo o Tobie!

Dziekuje Haniu,
Lacze sie z Toba w bolu, ktorego nie sposob opisac i takze mysle o Tobie i
Twoich najblizszych cieplutko przytulajac Was do serca.
Powolutku probuje wracac do normalnosci, czego i Tobie zycze.
caluje serdecznie

skrzacik

1. Data: 2002-05-09 15:15:27

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abdgrl$r93$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Twoich najblizszych cieplutko przytulajac Was do serca.
> Powolutku probuje wracac do normalnosci, czego i Tobie zycze.

buziaczki Skrzaciku!
O matko, ja chyba jestem jakaś nadwrażliwa, bo się własnie pochlipałam. To
są trudne dni, ale nie jestes sama na świecie.

Wkn

1. Data: 2002-05-10 06:37:13

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, że już do nas wróciłaś.
Przyjmij moje kondolencje. To smutna chwila w życiu.
Na szczęście czas płynie, a rany się goją nawet bez naszych starań. Nie
jesteś Skrzaciku sama. Całuję cię mocno.
Gocha.

1. Data: 2002-05-10 07:05:29

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymaj sie Kochany Skrzaciku, wiem ze to boli pół roku temu odszedł mój tato
bardzo niespodziwanie na moich rękach i choc pamięć zostaje to ból powoli
mija.Serdecznie Cie całuje i nie zamykaj sie w samotności.Grażyna

1. Data: 2002-05-10 09:30:07

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Powolutku probuje wracac do normalnosci, czego i Tobie zycze.
> caluje serdecznie

Współczuję. Nie załamuj się.
Ściskam Krycha.

1. Data: 2002-05-10 13:28:28

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O matko, ja chyba jestem jakaś nadwrażliwa, bo się własnie pochlipałam. To
> są trudne dni, ale nie jestes sama na świecie.

bardzo dziekuje za cieple slowa i myslenie o mnie.
podczytuje sobie grupe po cihutku :)

skrzacik

1. Data: 2002-05-10 13:29:21

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na szczęście czas płynie, a rany się goją nawet bez naszych starań. Nie
> jesteś Skrzaciku sama. Całuję cię mocno.

dzieki, wiem, ze czas to najlepsze lekarstwo, ale musi go uplynac nieco
wiecej....
caluje goraco
skrzacik

Hafty krzyrzykowe