gdzie jestescie?

1. Data: 2003-08-30 08:18:34

Temat: gdzie jestescie?
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zniknelo mi kilka tysiecy waszych postow... nie znam sie tak dobrze na
komputerze i nie rozumiem co sie stalo...
Czy one przeniesione zostaly do archiwum? Czy moj komputer mi je zjadl?
Pozdrawiam- Gisia

2. Data: 2003-08-30 10:30:20

Temat: Re: gdzie jestescie?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gisia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> zniknelo mi kilka tysiecy waszych postow... nie znam sie tak dobrze na

www.usenet.pl
www.google.pl i inne archiwa

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

Re:My emails...
proszę o radę jak przytyć !
moje doswiadczenia;) i pytania
Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?
MM a chrom