gdzie kupic stol?

1. Data: 2003-05-20 16:48:02

Temat: gdzie kupic stol?
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chodze chodze ..i nigdzie u mnie (tzn opole)nie moge spotkac ladnego
stolu..kuchenno salonowego:)) (drewniany lub w okleinnie
drewnianej...przynajmniej takie mi sie podobaja
moze macie namiary albo cos w necie gdzie mozna poogladac ciekawe wyroby..
interesuje mnie albo stol z grubym blatem ..naprawde grubym:) no moze
troszeczke przesadzam:) nogi tez zwykle kwadratowe...w cieeemnym kolorze...
albo cos takiego innego...ciezko to okreslic...
a moze macie namiar na kogos kto robi takie rzeczy ..okolice opola ,
czestochowy wroclawia???
rafal
p.s.
krzesla rowniez mnie interesuja

1. Data: 2003-05-20 17:22:12

Temat: Re: gdzie kupic stol?
Od: "gadu-gadu.ath.cx" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolo" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo cos takiego innego...ciezko to okreslic...
> a moze macie namiar na kogos kto robi takie rzeczy ..okolice opola ,

Cześć jest taki ładny salon meblowy w Dobrodzieniu, miejscowość znajduje się
między Olesnem a miejscowością Zawadzkie

1. Data: 2003-05-21 06:45:28

Od: "eRBe" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem kiedyś u pierwszego lepszego mebloroba płytę w kolorze olchy o
grubości ok. 35mm i wielkości 150cmx80cm i drugą 50cmx80cm (razem ok.
150zł), do tego dwa komplety czarnych matowych nóg w Ikei (50zł komplet),
pół godziny zajęło mi zamocowanie nóg do blatów i mam teraz dwa stoły, które
w razie czego mogę połączyć. Solidne tak, że można na nich tańczyć. No i
estetyczne.

pozdrawiam
Robert

1. Data: 2003-05-21 06:47:04

Od: "Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
a moze sprobuj w jakims studiu mebli kuchennych sobie taki zamowic.
My potrzebowalismy niestandardowy, skladany stol,
poszlismy do salonu mebli, wybralismy grubosc (np. 2, 3, 4cm),
okleine blatu i obrzezy, potem w castoramie nogi, podalismy szablon
i cena wyszla kolo 300zl za 90x180cm stolu,
pzdr,
cholo

"bolo" <b...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
> albo cos takiego innego...ciezko to okreslic...
> a moze macie namiar na kogos kto robi takie rzeczy ..okolice opola ,

jak uruchomić suszarkę w pralce Ardo WD 1000 L pomocy!
Jaka pralke kupic?
Lozko - inaczej czyli jak wykorzystac 36m
Jakie jest zużycie fugi?
meble kuchenne