gdzie kurs telepracy w W-wie ?

11. Data: 2003-02-17 16:33:09

Temat: Re: gdzie kurs telepracy w W-wie ?
Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

może ja zle tumaczę,
o ile mi wiadomo koniecznie trzeba być zarejestrowanym i koniecznie trzeba
zawiesić rentę socjalną-jedyne żródło utrzymania
i stąd cały problem

12. Data: 2003-02-19 10:41:04

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno kamila kwiatkowaka napisał(a):

> może ja zle tumaczę,
> o ile mi wiadomo koniecznie trzeba być zarejestrowanym i koniecznie
> trzeba zawiesić rentę socjalną-jedyne żródło utrzymania
> i stąd cały problem

To trochę dziwne, bo mój kumpel, który też pobiera rentę socjalną jest
zarejestrowany w Urzędzie Pracy jako osoba poszukująca pracy (nie mylić z
"bezrobotnym", bo to coś innego) i świadczenia mu nie odebrali. Dopiero jak
podejmiesz pracę zarobkową mogą Ci zabrać rentę. Proponuję zapytać się w
samym Urzędzie Pracy.
Swego czasu, kiedy planowałem zarejestrować się w Urzędzie Pracy (student
studiów dziennych, I grupa, renta ZUS) też mi mówiono, że nie wolno, że
zabiorą mi rentę itd. Nic podobnego; z zarejestrowaniem nie miałem żadnych
problemów.

Pozdrawiam,
Radzio

--
e-mail: a...@w...pl
my site: http://www.adamia.prv.pl

13. Data: 2003-02-19 16:16:20

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi,
własnie dziś w U.P. dowiedziałam się tego samego,nie wiem dlaczego jak syn
dzwonił powiedzieli mu że nie może -miłe to te panie w U.P. nie są zwłaszcza
jak ktoś ma kłopoty z wymową,
no więc jeszcze raz dziękuję i już znależliśmy kurs( bo to dla syna O.N.)
Pozdrawiam grupę
marika

14. Data: 2003-02-19 17:43:54

Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kamila kwiatkowaka wrote:
{...}
> no więc jeszcze raz dziękuję i już znależliśmy kurs( bo to dla syna
> O.N.) Pozdrawiam grupę

I to jest z tego wszystkiego najważniejsze.
Powodzenia !

I nie znikaj ......

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - e...@i...org.pl
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,

15. Data: 2003-02-23 20:16:56

Od: "Marian L" <marian.landowski()@lama.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Sylwi@" w news:b30fqq$egg$1@nemesis.news.tpi.pl...
napisała:

> I to jest z tego wszystkiego najważniejsze.
> Powodzenia !

Jednak jak Krzysztof wspomniał wszystko to od wielu lat
jest pilotaż :-((.

PFRON ciągle - nie chce, nie umie, nie rozumie,
że: informatyka, Internet, telepraca są najlepszymi
środkami i metodami na wyrównywanie szans dla większości ON.

Pozdrawiam
Marian L

APP " Racja " w Bydgoszczy
wydawnie darów w Bydgoszczy