gdzie można znależć dawcę grupa krwi 0 +

11. Data: 2005-09-18 21:55:52

Temat: Re: gdzie można znależć dawcę grupa krwi 0 +
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgjbq2$i50$1@inews.gazeta.pl...

> Prosimy , namawiamy , operację planowa mozna z tego powodu opóznić
> Nie pamietam ,żeby jakis zabieg na "pilnie " sie nie odbyl z powodu braku
> krwi.

Mojej tesciowej operacja (chodzilo o bypassy)nie odbyla sie wlasnie z tego
powodu :/

Magda

12. Data: 2005-09-19 15:46:25

Od: "Izabela " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2005-09-19 20:18:08

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Odbyla sie w innym terminie.

Magda

Paciorkowiec ropiejący...załamka... :(
czesty bol glowy+pytanie o pyralginum
bóle podbrzusza w trakcie ciąży
Badanie histopatologiczne -Perifolliculitis chronica cum resorptione et prolferatione epithelii plani (naevus epidermalis?)
badanie pod kątem chor. zakaźnych a wyjazdy