gdzie szukac?

1. Data: 2007-03-10 08:01:00

Temat: gdzie szukac?
Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
wiem, ze to nie ta grupa ale troche nie mam pomyslu gdzie szukac.
Szukam produktu ktory pali sie jak normalny kominek, tylko ze na paliwo, a
wiec nie potrzebuje przewodow kominowych w domu (mam mieszkanie w bloku).
Ktosia wie jak to sie nazywa lub moze mnie skierowac na odpowiednia grupe? Ile
kosztuje?

2. Data: 2007-03-10 08:07:21

Temat: Re: gdzie szukac?
Od: Kometa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl napisał(a):
> [...]
> Ktosia wie jak to sie nazywa lub moze mnie skierowac na odpowiednia grupe? Ile

Moze pl.rec.dom ? ;-)

--
Kometa
Matka Polka i DemOlka (12.01.2006)

3. Data: 2007-03-10 08:13:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa napisał(a):

> [...]

Prawdę mówiąc, nie ma takiego kominka, no moze byc elektryczny;-)Popytaj
na forum muratora. Piecyk na naftę?
--

Gosia

4. Data: 2007-03-10 08:51:40

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest.
www.planikadecor.pl
od 1600 zl.

5. Data: 2007-03-10 09:22:10

Od: "nn" <b...@b...okjk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Prawdę mówiąc, nie ma takiego kominka, no moze byc elektryczny;-)Popytaj
> na forum muratora. Piecyk na naftę?

cosik takiego elektrycznego widziałem w bricomarche,

ps piecyk na naftę tez zapewne bedzie potrzebował komina

6. Data: 2007-03-10 09:32:59

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Warunki spalania

- Podczas spalania nie wydzielają się ani zapach ani dym.

- Na skutek spalania w powietrzu pozostaje para wodna i dwutlenek węgla w
proporcjach podobnych do wydychanego przez człowieka powietrza."
www.planikadecor.pl

7. Data: 2007-03-12 13:48:43

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ear <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> - Na skutek spalania w powietrzu pozostaje para wodna i dwutlenek węgla w
> proporcjach podobnych do wydychanego przez człowieka powietrza."

dzieki super!

A ja znowu o tuszu do rzęs
Zbyt rzadki zarost
Co w prezencie dla kobiety po porodzie?