gdzie w Krakowie - lustro na wymiar

1. Data: 2008-01-29 20:46:22

Temat: gdzie w Krakowie - lustro na wymiar
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

gdzie w Krakowie można zamówić lustro na wymiar?
zależy mi na tym aby było dobre jakościowo i nie zniekształcało

2. Data: 2008-01-29 21:01:50

Temat: Re: gdzie w Krakowie - lustro na wymiar
Od: "Maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie w Krakowie można zamówić lustro na wymiar?
> zależy mi na tym aby było dobre jakościowo i nie zniekształcało
>
> pozdrawiam

Castorama?

Przytną i oprawią jak należy.

M.

3. Data: 2008-01-29 21:23:30

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie w Krakowie można zamówić lustro na wymiar?
> zależy mi na tym aby było dobre jakościowo i nie zniekształcało

ul. Mogilska
po prawej przed Beliny Prazmowskiego, w kamienicy, schodzi sie po schodkach
na dol.
o wiele taniej niz w krak szklo

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2008-01-29 22:16:49

Od: "gervee" <gervee(nospam)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> gdzie w Krakowie można zamówić lustro na wymiar?
> zależy mi na tym aby było dobre jakościowo i nie zniekształcało

Na osiedlu Kombatantów jest Krakszkło. Możesz tam zamówić lustro takie jak
chcesz. Wzory mają w sklepiku firmowym.

Rafał

Jakie garnki na indukcję?
szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
zarówki energooszczędne oryginał?
Kable pod panelami
jaki koszt