gdziez znalezc zawartosc skladnikow odzywaczych w surowcach, produktach itd.

1. Data: 2002-10-17 12:29:00

Temat: gdziez znalezc zawartosc skladnikow odzywaczych w surowcach, produktach itd.
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupe,
wlasnie Was odnalazlem na liscie i zadaje szybkie pytanie :) - dzis moj
pierwszy raz na grupie, a mam prosbe takowa:

czy ktos z Was wie, czy jest gdzies dostepny gdzies w sieci wykaz
produktów
(m.in: warzyw, owocow, zboz) z podaną ich zawartoscią na podstawowych
składników odzywaczych: bialka, weglowodanow, tluszczu.
Szukalem ale niestety nie udalo mi sie na cos takiego natknać. Bede
wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
maniek

ps
ogolnie stosuje diete nie laczenia produktów oparta na pracach dr
Sheltona i Jana i Ingred Dries
no i czasem takie dane sie przydaja...

2. Data: 2002-10-17 12:55:16

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@i...pl, maniek at z...@i...pl wrote on
17/10/02 14:29:

> [...]
> składników odzywaczych: bialka, weglowodanow, tluszczu.
> Szukalem ale niestety nie udalo mi sie na cos takiego natknać. Bede

Vipi podala link z programami do wspomagania diety (pewnie licza kalorie i
zawartosc bialka, weglowodanow i tluszczu.

http://downloads.sympatico.ca/tucows/home/hlthnut95.
shtml

a arkusz excela z roznymi produktami mozna tu sciagnac zdaje sie:

http://www.paker.kulturystyka.pl/inne/multimedia.htm

a tu jest chyba strona jednego z grupowiczow?

http://www.zywienie.host.sk/tabele/btw.php

*gosia*

3. Data: 2002-10-17 16:42:11

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vipi podala link z programami do wspomagania diety (pewnie licza kalorie i
> zawartosc bialka, weglowodanow i tluszczu.
>
> http://downloads.sympatico.ca/tucows/home/hlthnut95.
shtml

I jeszcze kilka:

http://www.silvertriad.com/
program: http://www.silvertriad.com/nf-download.html

http://www.nal.usda.gov/fnic/foodcomp/
http://www.intelihealth.com/IH/ihtIH?t=7090&r=WSWPN0
00

Pozdrawiam,
Vipi

4. Data: 2002-10-17 19:09:38

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vipi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

i stary polski Instytut Zywnosci i Zywienia
http://www.izz.waw.pl
WT

5. Data: 2002-10-18 09:53:37

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje serdecznie wszystkim za linki i odzew.
pozdrawiam rownie serdecznie
maniek

Wieslaw Tomczak napisał(a):

> Użytkownik "Vipi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> i stary polski Instytut Zywnosci i Zywienia
> http://www.izz.waw.pl
> WT

Prosze was bardzo ładnie
Chleb a Monti