gimnastyka we Wroclawiu

1. Data: 2003-12-22 13:05:54

Temat: Re: gimnastyka we Wroclawiu
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:bs6pv4$cvl$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, rzadko tu zagladam z braku czasu.Mam pytanie, czy moze ktos z
> Wroclawia polecilby mi dobre miejsce(klub, sale) do cwiczen? Nie mam
> sprecyzowanego pomyslu, to takie noworoczen ( juz ) postanowienie.Moze
> basen? Cos niedrogiego i z mila atmosfera.I zeby mozna bylo korzystac do
> poludnia.Prosze o rade.Hafsa

Basen na Teatralnej. Najlepiej chodzic na 7 rano, najmniej ludzi. Nie wiem
jak to teraz cenowo wyglada, ale jak ja chodzilam, to za 8 godzin placilo
sie 64 zl (karnet). Polecam duzy basen (nr 1, zdaje sie). I lepiej sie
plywa, i prysznice lepsze :)

Kruszyzna
z uczuleniem, o mamo, ja to mam szczescie, przed swietami...
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-22 13:14:32

Temat: gimnastyka we Wroclawiu
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

[...]
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2003-12-22 13:22:06

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na Teatralnej sa tez jakies masaze?Gimnastyka? Mysle o czyms
> odstresowujacym.

Cos tam takiego jest, ja sie za bardzo tym nie interesowalam. Ale wiem, ze
jest tez sauna, silownia, aerobic, fitness, rozne zabiegi, masaze chyba tez
byly. Najlepiej, jak sie tam przejdziesz lub zadzwonisz. W holu wisi tam
"plan zajec" - co sie kiedy odbywa. Jak to cenowo wyglada - nie mam pojecia
niestety..

Kruszyzna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-22 13:31:22

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka (Wrocław) napisał:

> [...]
> plywa, i prysznice lepsze :)

Czy na Teatralnej sa tez jakies masaze?Gimnastyka? Mysle o czyms
Hafsa

1. Data: 2003-12-22 14:20:20

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "plan zajec" - co sie kiedy odbywa. Jak to cenowo wyglada - nie mam pojecia

Dzieki, przynajmniej konkretny adres mam.Jakos nie chcce mi sie wierzyc
w lozka cwiczace toningi itp wynalazki.Stad moje pytanie o cos sprawdzonego.
Hafsa

1. Data: 2003-12-24 21:45:58

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osrodek MOSiR-u ul. Gwarna 10. a najlepiej to zobacz na www.mosir.wroc.pl
pozdrawiam :)

1. Data: 2003-12-25 13:58:39

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

biskupin fitness centrum

wpisz w google to ci wynajdzie adres www (bo ja w tej chwili nie
pamietam)

Żylaki są bleeee :(
FRYZURA I MAKIJAŻ DO ŚLUBU
Jeszcze raz biust
Stoiska Avonu w Krakowie?
podkład - cera sucha+ na zime + maskowanie