ginekolog w Krakowie

1. Data: 2004-07-22 22:25:28

Temat: ginekolog w Krakowie
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pilnie poszukiwany...
raczej kobieta...
sympatyczna i kompetentna (są jeszcze takie? :/ )
prosze o namiary bo pilnie potrzebuję się udać z wizytą, a znane mi Panie
Doktor nei przywiązały mnie zbytnio do siebie:(
pozdrawiam i czekam
kroofka

2. Data: 2004-07-23 16:45:47

Temat: Re: ginekolog w Krakowie
Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę polecic lekarzy z KTŚM ul Starowislna 13 tel 4227808 - jest niestety
dość drogo. Na miejscu można zrobić cytologie, USG i badania krwii.
Lub z kasy chorych, bardzo dobra pani doktor w przychodni na ul. Estery,
tel 4228327 - długie terminy (ok miesiąca, chyba, że to coś nagłego wtedy
znajdzie się termin).
Pozdrawiam
Ania

Wazektomia - gdzie w Warszawie?