ginekolog wawa

1. Data: 2003-10-05 07:44:07

Temat: ginekolog wawa
Od: "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
poszukuje w wawie dobrego ginekologa-poloznika, zeby poprowadzil moja druga
ciaze. mieszkam w wawie od niedawna i nie wiem gdzie szukac. czy kto slyszal
cos o dr wypych?
pozdr
a.

2. Data: 2003-10-05 09:38:42

Temat: Re: ginekolog wawa
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
druga
> ciaze. mieszkam w wawie od niedawna i nie wiem gdzie szukac. czy kto

polecam dr Marię Dubicką przyjmującą w prywatnej klinice na ul. Atutowej 9
(tarchomin, chyba). tel 6148086.
spokojna, ciepła, potrafiąca rozwiać wszelkie wątpliwości. USG ze zdjęciem
maleństwa na każdej wizycie, wliczone w cenę wizyty czyli 60PLN. aparat do
USG całkiem nowy i sprawny, w czwartki można zrobić USG płatne 60PLN u
specjalisty z Żelaznej. co prawda dla mnie daleko (dojeżdżam z Nadarzyna -
50km w jedną stronę), ale bardzo lubię te wizyty.

pozdrawiam,
iza (25 tydzień)

3. Data: 2003-10-05 13:41:20

Od: "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie. chyba sie nie skusze, bo nacielam sie na
ginekologow-kobiety, juz nie zaufam zadnej po dobroci!
pozdr i zycze szczesliwego rozwiazania
a.
Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> specjalisty z Żelaznej. co prawda dla mnie daleko (dojeżdżam z Nadarzyna -
> 50km w jedną stronę), ale bardzo lubię te wizyty.

znamie - usuwac?
Porazenie pradem
test news
GArdnerella vaginalis- co to za cholera??
co szkodzi silikonowym piersiom?