ginekologia

1. Data: 2000-02-16 11:17:16

Temat: ginekologia
Od: "Agnieszka" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno zamiast tzw. skrobanki ostatnio kobiety, ktore nie rodzily decyduja
sie na wywolywane sztucznie poronienie.
Jakie to ma konsekwencje i jak bardzo jest szkodliwe?

Agnieszka

2. Data: 2000-02-17 07:58:27

Temat: Odp: ginekologia
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest wystarczajaco drogie, nieprzyjemne, niebezpieczne i nielegalne, ze
lepiej zainwestuj w pigułki.
Pozdrawiam,
SG
Użytkownik Agnieszka <z...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88e16h$jpg$...@s...icm.edu.pl...

3. Data: 2000-02-17 22:24:31

Temat: Odp: Odp: ginekologia
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Czy ja wiem? Pigulka poronna w Wawie kosztuje kolo 800 zlotych. Tylko
> trzeba poszukac. Jak kupujesz ja u ginekologa (bo praktycznie tylko oni
> ja rozprowadzaja) to i masz zapewniona opieke lekarska. A ze nie
> legalne? Skrobanka tez nielegalna a i tak sie je robi.
> Zdrowko
>
> Bleys

Chodzilo mi o pigulke antykoncepcyjna.
Pozdrawiam,
SG

4. Data: 2000-02-18 03:28:21

Temat: Re: Odp: ginekologia
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-02-18 12:00:59

Od: "Józef Bogacz" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli wiesz cos o takich zabiegach to moze bys to zglosil do prokuratury

6. Data: 2000-02-19 03:49:50

Temat: Re: Odp: Odp: ginekologia
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Józef Bogacz" wrote:

> jezeli wiesz cos o takich zabiegach to moze bys to zglosil do prokuratury

O jakich zabiegach? Ja nic nie wiem.

problem urologiczny
włosy
Re: kandydoza jelit a migrena
Re: dysbakterioza przewodu pokarmowego-jak leczyc
opuchlizna