gips

1. Data: 2003-01-12 19:57:04

Temat: gips
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w wyniku skręcenia stawu skokowego mam założony gips na nodze. Mam w
związku z tym pytanie czy ułożenie stopy w gipsie ma wpływ na szybkość
gojenia. Czy stpoa powinna tworzyć z kośćmi podudzia jak najmniejszy kąt aby
zapobiec skróceniu ścięgna achillesa i czy w okresie 2tyg ma to jakiekolwiek
znaczenie?
pozdrawiam i z góry dziękuję za porady Piotrek

2. Data: 2003-01-12 21:15:14

Temat: Re: gips
Od: "foma" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam w wyniku skręcenia stawu skokowego mam założony gips na nodze. Mam w
> związku z tym pytanie czy ułożenie stopy w gipsie ma wpływ
Zakłada sie gips naogół przestrzegając tzw fizjologicznych ustawień,ktore
dla każdego stawu są różne.Dla skokowego jest to mniej więcej kąt prosty
między stopą a podudziem.Pozdrawiam.

laryngolog w warszawie
soczewki progresywne
Padaczka