głodówka- aspekt medyczny

1. Data: 2005-04-06 09:44:23

Temat: głodówka- aspekt medyczny
Od: "Mat" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dosc duzo naczytalem sie o pozytywnym wplywie na nasz organizm
stosowania glodowek trwajacych od 5 nawet do 40 dni. Jednak teraz chcialbym
sie dowiedziec jakie sa przesciwwskazania do takich zabiegow, oraz jakie
moga wystapic powiklania?

2. Data: 2005-04-06 10:56:36

Temat: Re: głodówka- aspekt medyczny
Od: Michal Krogulec <N0$PAM@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Zakładam, że poniższe pozycje znasz?
http://sci.pam.szczecin.pl/~fasting/download/LITERAT
URA.HTM
Poza tym jest w internecie masa informacji po angielsku (szukaj "fasting").

Ja zgłębiałem tę tematykę już jakiś czas temu, więc nie pamiętam zbyt dużo. Ale
zarówno przeciwskazań jak i powikłań było naprawdę bardzo mało.

W moim przypadku "powikłaniem" okazały się silne zawroty głowy, ale raczej
nabawiłem się ich na własne życzenie biorąc w 3-cim tygodniu głodówki długie i
gorące kąpiele. Tymczasem jedno ze źródeł wyraźnie czegoś takiego (ściślej:
sauny) zakazywało.
Zakładam, że drobne dyskomforty nie podpadają pod powikłania.

Michał

--
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"

3. Data: 2005-04-06 15:22:08

Od: "Nekase" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://sci.pam.szczecin.pl/~fasting/download/LITERAT
URA.HTM

> Michał

Powiedz proszę , czy słyszałeś coś na temat leczenia głodówką łuszczycy?
Na podanej wyżej stronie nie znalazłam niczego co by dotyczyło tego tematu
( mnie osobiście bardzo interesującego). Pozdrawiam

4. Data: 2005-04-06 18:19:07

Od: Michal Krogulec <N0$PAM@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Powiedz proszę , czy słyszałeś coś na temat leczenia głodówką łuszczycy?
>Na podanej wyżej stronie nie znalazłam niczego co by dotyczyło tego tematu
>( mnie osobiście bardzo interesującego). Pozdrawiam

Niestety nie przypominam sobie, ale jak wrzuciłem do googla:
psoriasis fasting
to coś-tam znalazł.

Nawiasem mówiąc, słowo "fasting" w praktyce niekoniecznie musi oznaczać
całkowite powstrzymanie się od przyjmowania wszelkich pokarmów. Pierwsze dwie
strony wyrzucone przez google opisują m.in. przypadek wyleczenia łuszczycy dietą
opartą na sokach warzywnych, tzn. tydzień na samym soku - tydzień na diecie
bliżej nieokreślonej (fresh-and-raw diet). Przy czym chodzi tu prawdopodobnie o
świeże soki, sporządzane samodzielnie - ale nie jestem pewien.

Michał

--
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"

"zimno"