glosny whirlpool

1. Data: 2005-11-16 14:40:51

Temat: glosny whirlpool
Od: "Juzek72" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
3 letnia pralka Whirlpool ladowana od gory wydaje straszne dzwieki
startujacego odrzutowca podczas wirowania, czy "te typy tak maja", czy tez
jest to ewidentna oznaka jakiegos (jakiego?) uszkodzenia?

Pozdrawiam,
Juzek

2. Data: 2005-11-20 16:55:09

Temat: Re: glosny whirlpool
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie uszkodzone łożysko, trafiło mnie to samo, nigdy więcej pralki Whirpool
w 3 pralkach w domu dwa uszkodzone
nienaprawialne programatory, to łożysko, i jakiś wyciek, który zniszczył podłogę).
JaC

3. Data: 2005-11-21 14:06:38

Od: "Juzek72" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Prawdopodobnie uszkodzone łożysko, trafiło mnie to samo, nigdy więcej
> pralki
Swoja droga, programator tez sie chyba konczy, gdyz zdarzaja mu sie
"zaciecia" i nie przechodzi do wirowania lecz konczy cykl :(

Pozdrawiam,
Juzek

4. Data: 2005-11-21 14:08:26

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2005 15:40:51 +0100, Juzek72 napisał(a):

> [...]
> startujacego odrzutowca podczas wirowania, czy "te typy tak maja", czy tez
> jest to ewidentna oznaka jakiegos (jakiego?) uszkodzenia?

Mój 6-letni Wh ładowany z przodu naśladuje odrzutowca od nowości. Teraz już
jakby mniej - albo się dotarł albo już do tego przywykłem.

5. Data: 2005-12-09 22:33:26

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój Whirlpool od nowości hałasuje i od nowości nie odwirowuje co drugi raz
mniej więcej. Szerokim łukiem omojac tę markę.

G.

6. Data: 2005-12-10 13:30:28

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juzek72 <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> startujacego odrzutowca podczas wirowania, czy "te typy tak maja", czy tez
> jest to ewidentna oznaka jakiegos (jakiego?) uszkodzenia?

Jeżeli, to nastąpiło teraz, czyli to nie są dźwięki od nowości, typowe dla
silnika szczotkowego, to dostała się woda do łożysk - puściły uszczelniacze.
Naprawiac jak najszybciej. Niestety pralki od góry ładowane, "obecnie"
produkowane są bardzo słabe, szczególnie słabe jest ułożyskowanie. I to nie
dotyczy tylko Whirlpoola.

7. Data: 2005-12-10 20:39:40

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Naprawiac jak najszybciej. Niestety pralki od góry ładowane, "obecnie"
> produkowane są bardzo słabe, szczególnie słabe jest ułożyskowanie. I to

a ja odradze polara .. pdt 612 :-( non stop jakies problemy, glosna, w
ogole dziwnie chodzi , niby pisza w instrukcji ze ma inaczej chodzic inne
odglosy wydawac niz starsze pralki .. no ale...

Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania
wentylacja w kuchni
[Elektryka] Wybijanie różnicowoprądówki
Próg dębowy
biała terakota/gres na podłoge