głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi

11. Data: 2013-03-20 21:01:34

Temat: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2013 20:06:07 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> Wyrazi?em si? nieprecyzyjnie. Skr?cam kaloryfery jak wychodz?, odkr?cam
>
> jak jestem w domu.

Efektem mogą być wyższe opłaty. Aczkolwiek czy będą wyższe czy niższe to kwota nie
będzie znacząca.
Żeby była znacząca okres obniżenia musiałby być znacznie dłuższy niż temperatury
podwyższonej bo najwięcej kosztuje osiągnięcie wyznaczonej.

> P.S. B?agam o ludzkie cytowanie!

To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

--
ZZ@private

12. Data: 2013-03-21 13:49:43

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 18:09, radar pisze:
> Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
> bez ograniczeń.

A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały
czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
Ktoś mnie chyba skubie...

13. Data: 2013-03-21 18:25:43

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:
> To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

--
radar

14. Data: 2013-03-21 18:35:04

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 14:49, Miroo pisze:
> A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały
> czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
> Ktoś mnie chyba skubie...

Ja mam licznik ciepła (coś koło 85zł/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

--
radar

15. Data: 2013-03-22 07:22:39

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 19:35, radar pisze:

> Ja mam licznik ciepła (coś koło 85zł/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

Podzielniki :)
Ale nie wiem czy to ma kluczowe znaczenie, bo i tak OIDP 60% opłat to
koszty stałe.
A ciepła woda pewnie z tego samego źródła (ciepłowni) też nie tania -
ok. 30zł/m3
Jak żyć? :)

16. Data: 2013-03-22 07:29:58

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2013 19:25:43 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

Useless.
Pracuję na 3 komputerach (czasem więcej), TB nie daje mi statusu przeczytanych przy
korzystaniu naprzemiennie, a w google mam to z pudełka.

--
ZZ@private

17. Data: 2013-03-22 16:46:13

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 08:22, Miroo pisze:
> Jak żyć? :)

U mnie od 02.03.2013:

CO stała 0,34/m2
CO zmienna 86,28/GJ
śmieci 0,48/m2
zimna/ścieki 9,03/m3
ciepła 20/m3
FR 0,58/m2

No i nowa zaliczka to ~180zł/m z czego ~30zł/m za CO bo mało ostatnio
zużywałem. Ktoś tu marudził, że po skręcaniu kaloryferów będę płacił
więcej... ;-)))

--
radar

18. Data: 2013-03-25 07:14:13

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 17:46, radar pisze:
> zimna/ścieki 9,03/m3
> ciepła 20/m3

To w sumie podobnie jak u mnie, przy założeniu, że "ciepła" to samo
ogrzanie, czyli trzeba doliczyć 9zł za wodę, żeby mieć cenę za ciepłą wodę.

> FR 0,58/m2

Chyba tylko w poniedziałek rano mogłem się zastanawiać po co ci składka
na fotoradar :) Za dużo czytam pl.misc.samochody?

Tight lesbians with a strap on
Crownsville, Maryland Porn Stars (Libby, Audrey & Hannah Decker)
Cheap Ugg Boots wholesale Ugg Boots men's women's kid's wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Armani Sweater,Burberry Sweater,CK Sweater,DG Sweater,Dior Sweater,Dsquared Sweater,G-star Sweater,Gucci Sweater,Lacoste Sweater,LV Sweater,Moncler Sweater,Polo Sweater,Prada Sweater,Paul Smith Sweater,Tommy Sweater www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Aidias Goodyear shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com