gniazdko+wyłącznik

1. Data: 2006-12-05 07:29:34

Temat: gniazdko+wyłącznik
Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam do łazienki gniazdka 230 razem z włącznikiem do światła-zintegrowane
w jednej małej obudowie.
FAchman, który kładzie płytki u mnie wmówił mojej żonie,że tak będzie
ładnie, bo takie są teraz estetyczne i modne . Ja takich dawno w markecie
nie widziałem i szczerze mówiąc bardzo mnie wkur...a to rozwiązanie,ale
muszę znaleźć coś takiego. Wiecie gdzie?

2. Data: 2006-12-05 09:26:45

Temat: Re: gniazdko+wyłącznik
Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):
> [...]
> nie widziałem i szczerze mówiąc bardzo mnie wkur...a to rozwiązanie,ale
> muszę znaleźć coś takiego. Wiecie gdzie?

U mnie też "fachowiec" coś takiego wykoncypował. Znalazłem w hurtowni
elektrycznej, w kibelmarketach można było długo szukać.

--
Dominik (& kąpany)
RP

3. Data: 2006-12-05 10:25:48

Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam do łazienki gniazdka 230 razem z włącznikiem do światła-zintegrowane
> w jednej małej obudowie.

Może nie jest to do końca to czego Szukasz ale w ostateczności może
spróbuj dać specjalną podłużną puszkę na o szerokośi 2-3 standardowych
puszek (zależy ile chcesz dać gniazdek) i do tego specjalne
maskownice-ramki które umozliwiaja montaż typowych gniazdek/włączników
podtynkowych i to też ładnie wygląda. Osobiśie mam tak zrobione podwójne
gniazdka w łazience. Razem z maskownicą był specjalna
ramka-uszczelniacz, z takiego elastycznego plastyku, służący do
dodatkowego uszczelnienia przed wilgocia przestrzezni pomiędzy obudową
gniazdka a puszką.
Zaletą tego rozwiązania jest to że stosujesz typowe gniazdka/właczniki
dostepne w każdym sklepie i w róznorodnym asortymencie i wkażdej chwili
możesz je wymienić jakby Ci się znudziły albo uszkodziły, no i jest to
rozwiązanie tanie.
pzdr.

4. Data: 2006-12-05 10:47:57

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie jest to do końca to czego Szukasz

Zdecydowanie to nie to,szukam czegoś małego :-) Takie gniazdko z malutkim
pstrykiem(oświetlenie lustra, a nie główne) :-) .

> Zaletą tego rozwiązania jest to że stosujesz typowe gniazdka/właczniki
> dostepne w każdym sklepie i w róznorodnym asortymencie i wkażdej chwili
> możesz je wymienić jakby Ci się znudziły

Jak mi się znudzi to rozwiązanie to będę musiał skuwać płytki.....

Dzięki za poświęcony czas.
Pozdro

5. Data: 2006-12-05 10:48:37

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie też "fachowiec" coś takiego wykoncypował. Znalazłem w hurtowni
> elektrycznej, w kibelmarketach można było długo szukać.

Możesz podać producenta?

6. Data: 2006-12-05 11:03:32

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> Możesz podać producenta?

AFAIR Legrand.

--
Dominik (& kąpany)
RP

7. Data: 2006-12-05 11:14:28

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIR Legrand.

Przejrzałem cały katalog - nie ma takich. Mam nadzieję,że nie mówisz o
ramkach?

8. Data: 2006-12-05 11:31:54

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> Przejrzałem cały katalog - nie ma takich. Mam nadzieję,że nie mówisz o
> ramkach?

Musiałbym w domu być i sprawdzić, jak to dokładnie wygląda i czyje jest.
A ramka rozumiem odpada?

--
Dominik (& kąpany)
RP

9. Data: 2006-12-05 11:33:19

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> Przejrzałem cały katalog - nie ma takich. Mam nadzieję,że nie mówisz o
> ramkach?

A zamiast przeglądać katalogu nie lepiej przejść się do wspomnianej
hurtowni? Nawet jeśli innej firmy, to coś powinni mieć, po usłyszeniu
opisu...

--
Dominik (& kąpany)
RP

10. Data: 2006-12-05 11:38:02

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zamiast przeglądać katalogu nie lepiej przejść się do wspomnianej
> hurtowni? Nawet jeśli innej firmy, to coś powinni mieć, po usłyszeniu
> opisu...

Ramka odpada- wogóle mi się to nie podoba.Chyba że jakaś mała i mały
klawisz+małe gniazdko.Byleby nie standardowe gniazdko+włącznik wepchany w
tą gigaramę.

Serwis philIps-a w warszawie
Czy warto - stabilizator ciagu ?
Biurko narożne