gojenie sie ranki

1. Data: 2004-08-25 17:17:20

Temat: gojenie sie ranki
Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może to błachy wątek na tej grupie ale dla mnie bardzo ważny bo dotyczy
mojej twarzy. Otórz 8 dni temu miałam mały wypadek na rowerze potrącił mnie
samochód. Nic groźnego sie nie stało oprócz tego że pościerałam sobie prawie
cały prawy policzek. Byłam u lekarza kazano mi czekać aż się zagoi. I dziś
ku mojej radości zeszły wreszcie strupki ale pozostały różowe plamy (
zapewne to dlatego że skóra jest jeszcze świerza). Obawiam się jednak aby mi
nie zostały ślady po tym, nie wiem może polecicie jakąś maść aby nie było
sladów na mojej twarzy czy tez nie mam sie czym obawiać? (A jednak się
boję). Z góry Wam serdecznie dziękuję.

Sylwia Szewczyk

2. Data: 2004-08-25 17:56:15

Temat: Re: gojenie sie ranki
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"silvia" <m...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cgihoq$n42$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> nie wiem może polecicie jakąś maść aby nie było sladów na mojej twarzy
> czy tez nie mam sie czym obawiać? (A jednak się boję). Z góry Wam

Idz do apteki to cos Ci poradza. Nastepnym razem jezdzij z jakims
chlopakiem :) (tzn grupa bezpieczniej) ;-)

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-08-25 18:09:45

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Idz do apteki to cos Ci poradza. Nastepnym razem jezdzij z jakims
> chlopakiem :) (tzn grupa bezpieczniej) ;-)
>
> Niestety wypadków nie da sie uniknąć a i czasami trzeba samemu trochę
podróżować kiedy mężczyzna w pracy :-)) Z tymi Paniami w aptece to niestety
różnie bo nic konkretnego mi nie poleciła za to pani doktor przepisala mi
krem FLUCINAR ale nie wiem czy ja mam takiego pecha czy faktycznie nie
dołanczają do leku ulotki ( do apteki grzać nie będę bo do miasta troszkę
mam daleko to tak na marginesie)

Sylwia Szewczyk

4. Data: 2004-08-25 19:24:19

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvia wrote:
> Witam,
> Może to błachy wątek na tej grupie ale dla mnie bardzo ważny bo
[....](A jednak się boję). Z góry
> Wam serdecznie dziękuję.

A ja tak sobie myśle 8-) lato się kończy ale słonko jeszcze troche
*daje* więc raczej nie wystawiaj w tym sezonie buźki do słonka - chyba
że _z dobrym filtrem_ /kremik/ zastosujesz.
--
ryhoo
r...@p...spam

5. Data: 2004-08-25 19:39:38

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja tak sobie myśle 8-) lato się kończy ale słonko jeszcze troche
> *daje* więc raczej nie wystawiaj w tym sezonie buźki do słonka - chyba
> że _z dobrym filtrem_ /kremik/ zastosujesz.

Wiem, wiem że nie mogę wystawiać się na słoneczko :-) parę osób już mi to
powiedziało. Poza tym mam bardzo jasną karnację skóry i tak prawdę
powiedziawszy nigdy sie nie opalam bo zaraz mam piegi, czerwone krostki a
jak juz się opalę to jestem czerwona jak rak, skóra swędzi piecze a nawet
niekiedy schodzi (jak za bardzo przypiecze).Tak czy inaczej dziękuję za
radę.

Pozdrawiam serdecznie
Sylwia Szewczyk

6. Data: 2004-08-25 20:05:26

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pani doktor przepisala mi
> krem FLUCINAR ale nie wiem czy ja mam takiego pecha czy faktycznie nie
> dołanczają do leku ulotki

Flucinar ci pani doktor przepisała na szybsze gojenie się ranki
ciekawe?

--
Aga

7. Data: 2004-08-25 20:05:38

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvia wrote:
[...]>> chyba że _z dobrym filtrem_ /kremik/ zastosujesz.

> Wiem, wiem że nie mogę wystawiać się na słoneczko :-) parę osób już
[...]Tak czy inaczej dziękuję za radę.

Nic się nie martw, _do wesela się zagoi_
życzę przyjemności, i wielu gości!!!

--
ryhoo
r...@p...spam

8. Data: 2004-08-25 20:07:50

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ku mojej radości zeszły wreszcie strupki ale pozostały różowe plamy (
> zapewne to dlatego że skóra jest jeszcze świerza).

Dokładnie musisz poczekać
a jak się zagoi i pozostałyby jakieś ślady blizny - to wtedy kup cepan lub
contratubex i wcieraj 2 razy dziennie masując

9. Data: 2004-08-26 07:51:33

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"silvia" <m...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cgikm2$hkt$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> faktycznie nie dołanczają do leku ulotki ( do apteki grzać nie będę bo
> do miasta troszkę mam daleko to tak na marginesie)

Mowilem, kup Pantenol :)

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2004-08-26 10:36:34