golabki

1. Data: 2000-03-09 09:21:58

Temat: Re: golabki
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie identycznie tzn wycinam glab, nabikam na duzy trojzab i do wrzatku.
Wierzchnie liscie, ktore juz sa spazone wyciagam szczypcami grillowymi.
Bardzo to wygodne.
--
Dana
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-03-09 10:53:29

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola Backiel napisala:

> A jak Twoja mama odrywa te liscie? Bo ja zawsze sobie parze palce i po calej
> kapuscie mam juz dosyc tych golabkow, chociaz je bardzo lubie.

?? Przecież same się odczepiają, trzeba je tylko odłowić "dziurawą"
łyżką (kapustę przytrzymuje trójzębem). Może za bardzo "oszczędnie"
wycinasz głąb?

Krycha

kanapki
POMOCY: Dodatki do zywnosci