goldwell

1. Data: 2004-03-26 21:47:25

Temat: goldwell
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś stosował odżywki koloryzujące tej firmy? jak to działa - jak
ziołowa farba?
Interesuje mnie blondzik
Pozdrawiam i dziękuję

1. Data: 2004-03-27 20:49:40

Temat: Re: goldwell
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> wrote:
> Czy ktoś stosował odżywki koloryzujące tej firmy? jak to działa - jak
> ziołowa farba?

Działa jak odżywka koloryzująca ;) Dość trwała, prędzej mam odrosty niż
się spłukuje.

> Interesuje mnie blondzik

Hm, jeśli na ciemne włosy, to może nie chwycić.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
<aki> sama jestes w pewnym sensie kobieta, wiec powinnas rozumiec

1. Data: 2004-03-28 00:08:38

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>
napisał(a):
jak to
> Działa jak odżywka koloryzująca ;) Dość trwała,
prędzej
> mam odrosty niż się spłukuje.
> Hm, jeśli na ciemne włosy, to może nie chwycić.

Polozona na jasne wlosy nadaje im lekko zlocisty
odcien. Nie zmienia radykalnie barwy. Moim zdaniem
odzywka blond nie jest zbyt trwala i zmywa sie. Byc
moze po czestym i wielokrotnym stosowaniu bardziej sie
utrwala. Uzywalam dopiero dwukrotnie. Ale moje wlosy
niewiele farb chwyta wiec moge byc nieobiektywna.
Nina

1. Data: 2004-04-15 11:14:39

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś stosował odżywki koloryzujące tej firmy? jak to działa - jak
> ziołowa farba?
> Interesuje mnie blondzik
> Pozdrawiam i dziękuję

Ja mam odzywke Red, kupilam ja po farbowaniu wlosow na ruda czerwien.
Stosuje ja raz na tydzien dla wzmocnienia koloru i efekt jest bardzo dobry.
Swietnie kryje odrosty, tzn. nie zmienia radykalnie ich koloru ale nadaje
czerwony polysk dzieki czemu nie widac odrostow. W sumie przydatna rzecz.
Pozdrawiam
Joasia

szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
SPA Avon
Sól borowinowa
Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie
Domowe sposoby na krosty