gonorrhea i chlamydia

1. Data: 2002-12-17 21:38:33

Temat: gonorrhea i chlamydia
Od: "Agnieszka" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę sobię pracę z matematyki i pojawiły mi się w pracy napisanej po
angielsku takie właśnie nazwy chorób gonorrhea i chlamydia, jak te zwierzaki
nazwać po polsku??

pozdrawiam
agniecha

2. Data: 2002-12-17 22:20:54

Temat: Re: gonorrhea i chlamydia
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwoinka rzeżączki i chlamydia.

Pozdrawiam, andrzej

PS. Na przyszłość polecam Encyklopedię Internetową:
http://wiem.onet.pl/wiem/

3. Data: 2002-12-18 14:42:31

Od: dradam <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002 23:20:54 +0100, "Andrzej Glowacki"
<f...@p...onet.pl> wrote:

>Dwoinka rze??czki i chlamydia.
>
>Pozdrawiam, andrzej
>
>PS. Na przysz?o?ae polecam Encyklopedi? Internetow?:
>http://wiem.onet.pl/wiem/

Dwinka rzezaczki to nazwa mikroorganizmu. Schorzenie nosi na przyklad
staropolska nazwe "tryper" (nie wspominajac paru innych).

Pozdrawiam

dradam

faq, vacterl
problem z czlonkiem