gotowany kurczak-co z niego?

1. Data: 2001-11-27 17:25:18

Temat: gotowany kurczak-co z niego?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic z calego ugotowanego kurczaka???

Mechcia
byle nie potrawke z marchewka i groszkiem:))))))))

1. Data: 2001-11-27 17:32:07

Temat: Re: gotowany kurczak-co z niego?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> co zrobic z calego ugotowanego kurczaka???
>
> Mechcia
> byle nie potrawke z marchewka i groszkiem:))))))))

sałatkę! znaczy chyba cały będzie za dużo, ale wtedy będziesz się już
zastanawiała tylko nad połową ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-27 19:49:43

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> co zrobic z calego ugotowanego kurczaka???
>
> Mechcia
> byle nie potrawke z marchewka i groszkiem:))))))))

A może cos a'la "flaczki". Rozdrabniamy mięsko paluszkami, do tego warzywka
pokrojone w cieniutkie słupeczki. Jak kurczak byl ugotowany to pewnie został
rosołek ;-). Jak nie to wiadomo knorki-winiarki. I do tego troszke przypraw.
Pozdrówka
Sassanach

1. Data: 2001-11-27 19:50:20

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wymieszac ugotowany ryz z groszkiem, cebula i inna jarzynka (lub nie), z
mieskiem i z curry. Na patelnie i podsmazyc. Mmmmm...

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-11-28 07:38:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u0ia7$j20$...@n...tpi.pl...
> co zrobic z calego ugotowanego kurczaka???
>
> Mechcia
> byle nie potrawke z marchewka i groszkiem:))))))))

Pierożki albo pyzy, mniam :-)

Wkn

1. Data: 2001-11-28 09:11:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sassanach napisala:
(...)

> Jak nie to wiadomo knorki-winiarki. I do tego troszke przypraw.

Szefowo, pasuje do Cafe!

Krycha

1. Data: 2001-11-28 09:27:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>(...)

>Szefowo, pasuje do Cafe!
>
>Krycha

no wlasnie widze, ze kandydatka sie dobrze zapowiada...

sz. z cygarem rozbuzowanym
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-28 09:58:01

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co zrobic z calego ugotowanego kurczaka???

Raczej sałatkę :

Kurczaka pokroić w kostkę, dodać ananasa z puszki ( pokrojony w kawałki ),
ser żółty krojony w kostkę ( niezbyt twardy ), trochę rodzynek, siekanych
orzechów włoskich, sól, pieprz i na koniec majonez. Wymieszać. Jeść ze
smakiem :)

--
ostry

1. Data: 2001-11-28 10:03:08

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podsmażyć obrane mieso na patelni, dodać posiekaną cebulkę ( 2 główki
> średnie ),jeszcze chwile dusić do zeszklenia cebulki i nastepnie dodać
> 3/4 szkl śmietany wymieszanej z ok. 2- 3 łyżeczkami mąki iprzyprawami
> (maggi w płynie, pieprz świeżo zmielony, sól, ew. inne wg upodobań i
> rosołem jeśli takowy jeszcze jest a jak nie to rosól można zastapić
> wodą.

Czyli coś ala potrawka :)
Ale generalnie odradzałbym smażenie gotowanego kurczaka ( zbyt suchy )

--
ostry

1. Data: 2001-11-28 11:07:43

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:ofb90u45ktooagb199htkiaafnif1t7jt6@4ax.com...

> no wlasnie widze, ze kandydatka sie dobrze zapowiada...

Ha, zapomnialam napisac ze uwielbiam gotowac ryz w torebkach ;-). Innego nie
umiem ;-).

POzdrówka
Sassanach

pasztet Agaty Solon- palce lizac
pierniczki na swieta
pierniczki na swieta....
Upieklam bulki !!!
Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.