grill

1. Data: 2002-08-28 01:14:46

Temat: grill
Od: "Tomek" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze moje pytanie bedzie troche nietypowe, ale mysle, ze jak najbardziej na
miejscu.

Kiedys moja mama naczytala sie w jakis gazetach, ze kazde jedzenie z grilla
moze powodowac nowotwory i inne straszne choroby i, ze najlepiej tego zawsze
unikac. Moglibyscie powiedziec cos na ten temat? Jesli to rzeczywiscie
szkodliwe to dlaczego?

Czy smazenie na specjalnych 'beztluszczowych' patelniach tez jest szkodliwe i
niebezpieczne dla zdrowia???

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2002-08-28 15:44:15

Temat: Re: grill
Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz tluszcze przypiekane zamieniaja sie (kondensuja) w zwiazki
aromatyczne, ktore uznano za kancerogenne

- szukaj - > biochemia, chemia

grill
Encorton i co dalej ???
ŚAM?!?!
Bol gardla przy przelykaniu....
CZy to dobry filtr?? zamiast odwróconej osmozy??