grillowane babany

1. Data: 2002-04-22 09:53:01

Temat: grillowane babany
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był tu kiedyś taki przepis (/copy/paste z domowego archiwum ;-))

banany z czekoladą (wiórki starte na "grubej" tarce), cynamonem i
posiekanymi
dość drobno orzechami - przekrojone wzdłuż i nafaszerowane, zawinąć w
folię
aluminiową i piec ok. 15 minut

i mam pytanie:
Jaki ogień na tym grillu, bo jak był mały, to banany nie były
rozciapciane ;-) po 15 minutach a nikt nie miał cierpliwości czekać
dłużej a jak był duży to nie dało się odskrobać bananów od folii ;-)
aleśmy wylizali ;-P

A może ja źle myślę, że te banany miały być takie mięciutkie?
Może mnie ktoś naprowadzić na właściwy tor.
Za tydzień wyjeżdżamy i głównymi posiłkami będą te z grilla, więc
wszystkiego próbuję po trochu, potem będzie w ilościach hurtowych.

--
Pozdrawiam GosiaH

1. Data: 2002-04-22 11:32:18

Temat: Re: grillowane babany
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozciapciane ;-) po 15 minutach a nikt nie miał cierpliwości czekać
> dłużej a jak był duży to nie dało się odskrobać bananów od folii ;-)

Gosiu bo to się inaczej robi.
Pieczesz banany w skórkach - jak sczernieją i będą miękkie, to zdejmujesz
rozkrawasz i przyprawiasz...
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/pieczone_ba
nany.htm

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-22 16:27:17

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
więc
> wszystkiego próbuję po trochu, potem będzie w ilościach

Banany z nadzieniem karmelowo-orzechowym :
Należy upalić na jasno karmel i zmieszać ze zmielonymi orzechami
laskowymi, w proporcji 50g cukru -4 łyżki orzechów, lub 2 orzechów
i dwie migdałów. Gorącą mieszaninę wylać na blaszkę wyłożoną
alufolią wystudzić i ubić w moździerzu lub zemleć w młynku. Na
sześću bananach naciąć skórkę od góry, robiąc kieszeń, następnie
wsypać do każdego banana łyżkę proszku, zawinąć w alufolię i piec
ok 10min z każdej strony
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-22 17:30:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za tydzień wyjeżdżamy i głównymi posiłkami będą te z grilla, więc
> wszystkiego próbuję po trochu, potem będzie w ilościach hurtowych.

Aaa tam, najlepsze są banany "botaniczne", można je piec na grillu i robić
z nich chipsy lub frytki, ale raczej w PL ich nie kupisz.
:-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-22 18:22:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie jeszcze moga byc poza botanicznymi? zuologiczne???

To co jesz na co dzien, to akurat "zuologiczne" czyli wytwór inzynierii
genetycznej. Te co stworzyla [stworzyl] natura [PB] to sa banany. Do dzis
pamietam ich smak a minelo grubo ponad 10 lat. [Chlip, ;-)]

1. Data: 2002-04-22 19:01:11

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał(a):
> Był tu kiedyś taki przepis (/copy/paste z domowego archiwum ;-))
----
Grillowane BABANY
najlepsze są z pieprzem, listkiem bobkowym,
i musztardą.
:)))

--
Zowisia < mailto:z...@p...gazeta.pl >
sig i adres zastępczy bo się spsuł poprzedni serwer,

1. Data: 2002-04-22 19:01:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To co jesz na co dzien, to akurat "zuologiczne" czyli wytwór inzynierii
>genetycznej. Te co stworzyla [stworzyl] natura [PB] to sa banany. Do dzis
>pamietam ich smak a minelo grubo ponad 10 lat. [Chlip, ;-)]

aaaa, to rozumiem....tez pamietam..nie mialam w ogordku drzewa
bananowego, ale sasiedzi mieli i dostawalam w prezencie sciete
drzewo...psmakowaly te male bananki sloncem

Krysia

P.S. W moim wypadku to juz prawie 2 razy tyle lat co u Ciebie,
ale ciasto bananowe i te banany luzem ...jeszcze czuje smak i
aromat
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-23 06:51:10

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał

> [...]
> sześću bananach naciąć skórkę od góry, robiąc kieszeń, następnie
> wsypać do każdego banana łyżkę proszku, zawinąć w alufolię i piec

I to wszystko do wykonania na weekendowym wypadzie w głuszę ;-P ???

--
Pozdrawiam GosiaH

1. Data: 2002-04-23 06:53:53

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał

> Pieczesz banany w skórkach - jak sczernieją i będą miękkie, to
> [...]
Wypróbuję, tylko czy dawać dzieciakom?
A może ktoś jeszcze poda coś z deserów na grilla?

--
Pozdrawiam GosiaH
PS. Ale ten przepis, który ja podałam też brzmiał smakowicie, no nawet

1. Data: 2002-04-23 12:21:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał

> zdejmujesz
nany.htm

> Wypróbuję, tylko czy dawać dzieciakom?

Wiesz... ostatnio na syropku od kaszlu tymiankowym wyczytałam "nie podawać
dzieciom do 6 roku życia ze względu na zawartość etanolu"
Cóż... ajerkoniak zawiera zdecydowanie więcej alkoholu - moje jadły z samymi
orzechami...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

(OT) pragne...
czy wiesz co prawdą jest? [ogloszenie reklmowe bezpłatne]
Jogurt made in home
wtopa z ciastem jogurtowym
OT! Ewa Niesz!!