grypa a czosnek i szczepionki

1. Data: 2009-11-24 16:37:33

Temat: grypa a czosnek i szczepionki
Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

witam,
polecam bardzo niezenzuralny filmik rzucający nowe światło na temat tego co
się dzieje i dlaczego bimber zageyzany czosnkiem i słoniną jest lepszy od
szczepionek:O)

oto linki:
http://www.przeklej.pl/plik/aerosol-crimes-aka-chemt
rails-pl-part1-rar-0003dmce41062j6
http://www.przeklej.pl/plik/aerosol-crimes-aka-chemt
rails-pl-part2-rar-0003dn2vk1062j6

2. Data: 2009-11-24 17:41:32

Temat: Re: grypa a czosnek i szczepionki
Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurfs pisze:
> [...]
> polecam bardzo niezenzuralny filmik rzucający nowe światło na temat tego
> co się dzieje i dlaczego bimber zageyzany czosnkiem i słoniną jest

Bimber i czosnek to raczej nie ale juz czosnek i gorace mleko z miodem +
antybiotyki i cieple lozko jak najbardziej. Stare przyslowie mowi ze
grypa nieleczona trwa tydzien a leczona tylko 7 dni.

3. Data: 2009-11-24 18:24:59

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

games pisze:

> Bimber i czosnek to raczej nie ale juz czosnek i gorace mleko z miodem +
> antybiotyki i cieple lozko jak najbardziej. Stare przyslowie mowi ze
> grypa nieleczona trwa tydzien a leczona tylko 7 dni.

Stare przysłowie mówi o katarze vel przeziębieniu, a nie grypie. A
czosnek ma działanie antybakteryjne, a nie antywirusowe (tak jak i
antybiotyki).

Pozdrawiam,

Livia

4. Data: 2009-11-24 19:04:46

Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Livia" napisał:
> Stare przysłowie mówi o katarze vel przeziębieniu, a nie grypie. A czosnek
> ma działanie antybakteryjne, a nie antywirusowe (tak jak i antybiotyki).

ha ha a skąd ty to wiesz, jakieś wieloletnie badania z ogromnym budrzetem
przeprowadzałeś na czosnku?:O)

5. Data: 2009-11-25 07:51:56

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurfs pisze:

> ha ha a skąd ty to wiesz, jakieś wieloletnie badania z ogromnym
> budrzetem przeprowadzałeś na czosnku?:O)

Ha ha, skąd Ty wiesz cokolwiek skoro polecasz antybiotyki na chorobę
wywoływana przez wirusy?
Zważywszy na fakt, że od dłuższego czasu dookoła trąbi się o nadużywaniu
antybiotyków i o szkodach jakie wywołuje stosowani ich bez potrzeby, w
tym przy chorobach wirusowych, Twoja "rada" jest szczytem ignorancji.

Związki zawarte w czosnku (a także cebuli, chrzanie, rzodkwi) o nazwie
fitoncydy mają potwierdzone działanie hamujące procesy życiowe innych
organizmów, głównie drobnoustrojów i i grzybów. Zasadniczo służą samej
rolinie do obrony ale sprawdzono, że dzialaja rowniez u ludzi którzy te
rosliny spożywają - jako składnik codziennej diety a nie incydentalnie,
w razi choroby.

Chcesz wiedzieć więcej to sobie pogooglaj.

--
Maddy

6. Data: 2009-11-26 11:25:49

Od: "olob kowalski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurfs <P...@z...eu> napisał(a):

> [...]
co
> się dzieje i dlaczego bimber zageyzany czosnkiem i słoniną jest lepszy od

rails-pl-part2-rar-
0003dn2v
> k1062j6

to co piszesz i te filmiki to głupoty dla ciemnoty
po pierwsze żeby wiedzieć jak walczyć z wirusami trzeba wiedzieć którędy one
dostają się do organizmu i zwalczać je w tym miejscu w którym się dostają
ponadto żeby wirus się rozwiął namnożył musi mieć dogodne warunki ro
mnożenia dlatego zastanów się gdzie w ciele ludzkim takie warunki się
znajdują
poza tym dlaczego podczas infekcji najpierw zaczyna boleć głowa potem katar
potem gardło potem płuca i dalej w dół? tak jakby choroba zaczynała się od
głowy to teraz użyj głowy i zastanów się jakie wrażliwe miejsca są w głowie
do których dostęp maja wirusy i bakterie i jakie są środowiska w głowie
człowieka dogodne do rozwoju bakterii i wirósów aby atakować dalszą część
organizmu?
jak pomyslisz swoim baniakiem zamiast czytac głupoty to zrozumiesz

7. Data: 2009-11-26 15:34:55

Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Maddy" napisał:
> [...]
> antybiotyków i o szkodach jakie wywołuje stosowani ich bez potrzeby, w tym
> przy chorobach wirusowych, Twoja "rada" jest szczytem ignorancji.

ha ha, czytaj uważnie co ja polecam, więc przypomnę tytuł mojego wątku,
czyli: bimber, czosnek i słonina, smacznego, pozdrawiam:O)

biosolone mikstura słoneckiego
Urografia z kontrastem a hydrografia MR
problem z bólem podbrzusza i jądra/jąder
niedotlenienie
Szczepić się czy nie szczepić ? - oto jest pytanie