grypa zoladka

1. Data: 2002-12-24 00:05:24

Temat: grypa zoladka
Od: "andda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie

- objawy pierwszego dnia: biegunka, wymioty, lamanie w kosciach i
samopoczucie jak przy poczatku przeziebienia
objawy drugiego dnia: cay dzien wymioty, jednak ustapienie biegunki i
lamania w kosciach
- czy to jakies zatrucie, czy moze poczatki grypy (jakis wirus), a moze to
cos co nazywa sie grypa zoladka(nie bardzo sie znam na tym)
- czy grypa zoladka jest zarazliwa?
jak sie to lapie? czy jest to spowodowane odzywianiem czy czyms innym?

z gory dziekuje za odpowiedz
andda

2. Data: 2002-12-24 20:55:54

Temat: Re: grypa zoladka
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - czy grypa zoladka jest zarazliwa?
> jak sie to lapie? czy jest to spowodowane odzywianiem czy czyms innym?

Jeśli mogę spytac to z jakiego miasta jesteś?
Potrzebne mi to do odpowiedzi na Twój problem(może).

Magda

Plamy na skórze
Wrzody żoładka i dwunastnicy.
Prosba o pomoc