grzejnik na butle gazowa

1. Data: 2001-12-27 08:31:26

Temat: Re: grzejnik na butle gazowa
Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adm" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
news:a0em1b$a9m$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam
>
> Czy może ktos sie wypowiedziec na temat przenosnych grzejnikow gazowych
na
> butle 11 kg.
> Prawidłowa nazwa to jezeli sie nie myle piec katalityczny.
> Glownie chodzi mi o to czy nie wydostaje sie zapach spalin, czy jest
> bezpieczny, i czy jest w stanie ogrzac pomieszczenie 25m2 x 3.3 wys.

Mam taki na działce (De Longhi), zapachu spalin nie ma jednak nie wiem jak
to się dzieje ale powietrze robi się potwornie wilgotne tak że wilgoć osiada
nawet na ścianach, używam sporadycznie i uważam że to był nie trafiony
zakup.
Tak dużej powierzchni chyba tym nie ogrzejesz efektywnie

ADAM

1. Data: 2001-12-30 00:04:25

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Dec 2001 09:35:50 +0100 "adm" <a...@h...pl> napisal(a):

>Witam
>
>Czy może ktos sie wypowiedziec na temat przenosnych grzejnikow gazowych na
>butle 11 kg.

Zobacz do wątku:

Newsgroups: pl.misc.budowanie
Subject: Piecyk katalityczny na propan-butan?
Date: Mon, 10 Dec 2001 23:07:29 +0100

>Prawidłowa nazwa to jezeli sie nie myle piec katalityczny.
>Glownie chodzi mi o to czy nie wydostaje sie zapach spalin, czy jest

Zapach, jak zapach, CO2 i H2O w ogromnych ilościach. Mam nadzieję, że
CO tam zbyt wiele nie ma...

>bezpieczny, i czy jest w stanie ogrzac pomieszczenie 25m2 x 3.3 wys.

Jeśli tem pomieszczeniem jest garaż, to od czasu do czasu można tym
pogrzać.

gr

1. Data: 2002-01-02 09:45:52

Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
osiada
> nawet na ścianach, używam sporadycznie i uważam że to był nie trafiony

Normalnie. Paliwem sa weglowodory czyli ZTCCP C3H8 i C4H10 (propan-butan).
Po spaleniu (czyli polaczeniu z tlenem) powstaje CO2 (dzwutlenek wegla) i
H2O - czyli wilgoc :-))

Zaslav

1. Data: 2002-01-02 10:22:06

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glownie chodzi mi o to czy nie wydostaje sie zapach spalin, czy jest
> bezpieczny, i czy jest w stanie ogrzac pomieszczenie 25m2 x 3.3 wys.

Teoretycznie katalizator powinien zapewniać pełne spalanie gazu. Jednak
w praktyce tak nie jest, bo gaz użyty do zasilania nie jest czysty (
choćby nawaniacze ), a i w miarę upływu czasu sprawność katalizatora
spada. Podczas rozruchu pieca, kiedy katalizator nie jest jeszcze
rozgrzany, nie działa w pełni.

W związku z tym piece te nie nadają się do pomieszczeń zamkniętych, bez
skutecznej wentylacji. A i przy skutecznej wentylacji potrafią
zawilgocić i zasmrodzić pomieszczenie.

P.J.

1. Data: 2002-01-03 12:19:56

Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z pozostalymi wypowiedziami. Kupilem - mam - wielka lipa. Daje
olbrzymie ilosci wilgoci, dwutlenku wegla , zuzywa tlen z zamknietego
pomieszczenia nie wymuszajac naplywu nowego. Szczerze odradzam.

Parapety z salcesonu
notariusz
AGD do zabudowy.
rynek wtórny