grzyb w pralce

1. Data: 2006-08-25 07:11:32

Temat: grzyb w pralce
Od: "MAXTECH.pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Czy macie jakis sposob na zagrzybiona pralke? Pojawil
sie grzyb i nie mam za bardzo pomyslu w jaki sposob, go z tamtad
wypedzic. Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

2. Data: 2006-08-25 07:36:28

Temat: Re: grzyb w pralce
Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAXTECH.pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich. Czy macie jakis sposob na zagrzybiona pralke? Pojawil
> sie grzyb i nie mam za bardzo pomyslu w jaki sposob, go z tamtad wypedzic.
> Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

do pustej pralki wlac szkalnke ACE, i puscic program prania w 90 stopniach.
Szuflade wymontowac i wymyc w ACE. I nie zostawiac pralki zamknietej gdy nie
pracuje

MaW

3. Data: 2006-08-25 07:45:39

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAXTECH.pl napisał(a):
> Witam wszystkich. Czy macie jakis sposob na zagrzybiona pralke? Pojawil
> sie grzyb i nie mam za bardzo pomyslu w jaki sposob, go z tamtad
> wypedzic. Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

W Geant widziałem specjalny środek do czysczenie pralek z tego typu
osobliwości :) Jutro będę w sklepie i spr nazwę - pamiętam tylko cenę -
9,6zł

4. Data: 2006-08-25 09:45:07

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo Domestos w dużych ilościach. Lepszy od ACE bo się pieni i przez to
dociera wyżej.
Jacek

5. Data: 2006-08-27 10:54:13

Od: "MAXTECH.pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Albo Domestos w dużych ilościach. Lepszy od ACE bo się pieni i przez to
> dociera wyżej.
> Jacek

Witam,

domestos zadzialal rewelacyjnie :)

6. Data: 2006-08-28 20:42:23

Od: "Mateusz" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
wiadomości news:ecm99r$tku$1@news.onet.pl...

> do pustej pralki wlac szkalnke ACE, i puscic program prania w 90
> stopniach. Szuflade wymontowac i wymyc w ACE. I nie zostawiac pralki
> zamknietej gdy nie pracuje

a tak mozna - tzn. uprać bez prania w srodku?

pozdrawiam
Mateusz

Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Co pod panele na drewnianym stropie?
Piekarnik whirpool akp 229
Sklep/stolarz - meble przecierane
dolazienki.pl - czy ktos moze korzystal