grzybica, drozdzyca pochwy (dieta)

1. Data: 2003-02-18 08:45:48

Temat: grzybica, drozdzyca pochwy (dieta)
Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Całkiem niedawno ktoś z grupowiczów podawał zalecenia na temat diety
pomagającej zwalczyć tą dolegliwość, ze względu na to, ze nie mogę
znaleźć w archiwum - proszę o przypomnienie, ew. wskazanie wątku.

Mariusz

2. Data: 2003-02-18 14:55:35

Temat: Re: grzybica, drozdzyca pochwy (dieta)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> pomagającej zwalczyć tą dolegliwość, ze względu na to, ze nie mogę
> znaleźć w archiwum - proszę o przypomnienie, ew. wskazanie wątku.

Kiedys znalazlam w z naszego medycznego archiwum z 9 marca 2001 w watku
:" grzyby i bakterie" takie pytanie i taka odpowiedz.
Jola L-L
wlepiam w calosci:

"..
> dlaczego ma kobieta ma naprzemiennie grzybice pochwy i zaraz po leczeniu
> grzybicy zakazenie bakteryjne, po ktorym znow wita sie z grzybica...
> czy tak byc musi?
> jak to sie leczy oprocz antybiotykow (bierze pigulki)
> juz nam rece opadaja
>
> Mat D

Nie jestem lekarzem, ale przechodzilam przez to samo co twoja kobieta. Przez
ponad dwa lata walczylam z zakazeniami grzybicznymi pochwy (1-2 razy w
miesiacu) zmieniajac przy tym kilkakrotnie ginekologa, oskarzajac partnera
itp.
W koncu poradzilam sobie sama. Wygrzebalam w sieci pare stron traktujacych
na ten temat. Potem bez zbytniego entuzjazmu i z zachwaniem zdrowego
rozsadku zastosowalam sie do kilku rad. Od roku nie mialam zadnej infekcji.
Ale konkretnie...
- Wyeliminowalam z diety cukier (slodycze , czekolady, ciacha) i alkohol
(calkowicie).
- Zaczelam pic ok. 0,5 litra kefiru lub maslanki dziennie, najlepiej
przygotowanych w domu ( a nie cierpie mleka..).
- Zjadalam olbrzymie ilosci czosnku, duzo zieleniny
- Przyjmowalam preparaty podnoszace ogolna odpornosc organizmu na infekcje:
ekstrakt z pestek grapefruita (przez ok. pól roku), echinacea, witaminy B,
C, E w duzych i inne w rozsadnych ilosciach oraz Zn.
- 2 lyzki wiorkow kokosowych dziennie (zawieraja kwas kaprylowy), olej
lniany do salatek (ale taki ze sklepu spozywczego, a nie dla artystow).

Zdrowia i cierpliwosci

Asia
-----
Wlascicielka kolekcji aplikatorow do lekow dopochwowych...."

3. Data: 2003-02-18 15:23:40

Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
watku
> :" grzyby i bakterie" takie pytanie i taka odpowiedz.

własnie o to chodziło
dziekuje i
-
Pozdrawiam
Mariusz

Krótkowzrocznosc!!
jaką metodą zoperować żylaki i gdzie (W-wa)?
Kolano - gdzie leczyc ?
Krwawienie z nosa
złamana noga