grzybica pochwy

1. Data: 2003-02-03 21:06:25

Temat: grzybica pochwy
Od: "ohlala" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku lat regularnie pojawia się u mnie grzybica pochwy. Co jakieś dwa
trzy miesiące. Robiłam sobie wszelkiego rodzaju badania i brałam już razem z
moim narzeczonym wszystkie możliwe leki zarówno dopochwowe jak i zwykłe
tabletki (z macmirrorem włączenie, który niec a nic nie pomógł). Jedyny
antybiotyk, który rozwiązuje problem na jakiś czas to fluconazol - wystarcza
mi jedna setka. Co można z tym zrobić? Badania cytologiczne mam OK - 1
grupa.

Moja mama również ma z tym problemy. Czy prawdą jest to, co powiedział mi
kiedyś jeden z licznych ginekologów u których byłam, że niektóre kobiety sa
podatne i nie mogą wyleczyć się z tego na zawsze?

Pozdrawiam.

2. Data: 2003-02-04 00:02:21

Temat: Re: grzybica pochwy
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ohlala" <d...@o...pl> wrote in message news:b1mln8$a7s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja mama również ma z tym problemy. Czy prawdą jest to, co powiedział mi
> kiedyś jeden z licznych ginekologów u których byłam, że niektóre kobiety sa
> podatne i nie mogą wyleczyć się z tego na zawsze?

niestety tak to bywa. moze sproboj uzywac przez jakis czas Lactovaginal,
powinien pomoc.
iwon(k)a

3. Data: 2003-02-04 13:18:55

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> napisał/a:

> "ohlala" <d...@o...pl> wrote in message
>
> niestety tak to bywa. moze sproboj uzywac przez jakis czas
> Lactovaginal, powinien pomoc.

+ Clotrimazol krem na zewnątrz. Ale to pod kontrolą ginekologa (Rp.)

Tinue

4. Data: 2003-02-04 14:14:06

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ohlala" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sa
> podatne i nie mogą wyleczyć się z tego na zawsze?

Niestety chyba nie bardzo moge pomóc, w zasadzie to tylko sie podłącze pod
twoja wiadomość. mam ten sam problem i walcze z nim ( także moja mama i
siostra) od wielu lat. Przeszłam juz chyba przez wszystkie tabletki pomagaja
oczywiście doraźnie a po dwóch miesiacach znów to samo. Zmieniłam bieliznę,
proszek do prania środki higieny intymnej...itp nie pomaga nic. jak sie
ostatnio dowiedziała trzeba z tym żyć.

Aktualnie jestem w 10 tygodniu ciąży i starsznie boję się o dzieciątko, czy
grzybica może mu zaszkodzić?
pozdrawiam
Anka

5. Data: 2003-02-05 00:57:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna G." <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Aktualnie jestem w 10 tygodniu ciąży i starsznie boję się o dzieciątko, czy
> grzybica może mu zaszkodzić?

nie, jesli juz to bedzie mialo plesniwki po porodzie.
iwon(k)a

6. Data: 2003-02-05 12:09:13

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, jesli juz to bedzie mialo plesniwki po porodzie.
> iwon(k)a

dziekuję za odpowiedź
pozdrawiam
Anka.

rehabilitacja
podkrążone oczy?
testy
stwardnienie rozsiane, podobno nowy lek???
cukrzyca :-((((((