grzyby na trawniku

1. Data: 2004-05-12 20:37:48

Temat: Re: grzyby na trawniku
Od: "Piotr Słaby" <p...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojawiły się już w zeszłym roku, ale nawet podobal mi się ten leśny akcent
> więc zostawiłam je w spokoju. Teraz prawie mi go zarastają, jakby tego
było
> mało przeniosły się na sasiedni. Czy jest na nie jakiś sposób?

Nie chcesz to nie jedz :)

Piotr

2. Data: 2004-05-12 20:59:39

Temat: grzyby na trawniku
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się już w zeszłym roku, ale nawet podobal mi się ten leśny akcent
więc zostawiłam je w spokoju. Teraz prawie mi go zarastają, jakby tego było
mało przeniosły się na sasiedni. Czy jest na nie jakiś sposób?
z góry dziękuję
Jola

3. Data: 2004-05-13 05:08:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> było
>

> Nie chcesz to nie jedz :)
>

> Piotr
>
> A umarynuj to ,a postaw do tego flaszke.Wtedy poznasz czy jadalne.
Zebys wiedzial jakie purchawki marynowane so fajne.Te olbrzymie wielkosci
wiadra .Zapomnialbym-przed wlozeniem do sloika nalezy pokroic.
Mirzan

4. Data: 2004-05-13 10:28:30

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

:(
dowcip podobnie jak i autor - Słaby

5. Data: 2004-05-14 07:14:32

Od: "Piotr Słaby" <p...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> akcent

> :(
> dowcip podobnie jak i autor - Słaby

Wiesz, u mnie w zeszłym roku obrodziły kanie - pycha ...
Piotr

ostrokrzew
kasztanowce Łódź
Grożą przymrozkami do -3 °C