grzywka a okrągła twarz

1. Data: 2005-12-16 14:36:34

Temat: Re: grzywka a okrągła twarz
Od: "toja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż zachęciłyście mnie jeszcze bardziej. Chyba pobiegnę do fryzjera!

1. Data: 2005-12-17 11:23:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 15 grudnia 2005 19:03
użytkownik Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> pelne poparcie. a popularny poglad, ze wysokie czolo
> nalezy zakrywac, a niskie odkrywac, to jakas herezja. np.
> osoba z bardzo niskim czolem potrafi wygladac znacznie
> lepiej wlasnie z grzywka, a niektore wysokie czola
> sa tak ladne, ze az grzech je zakrywac.

Wszystko właśnie zależy od kształtu twarzy. Ja mam wysokie czoło, ale pysk
trójkątny, góra szeroka, dół wąski. Dobrze się czuję tylko z grzywką. Mam
zdjęcia z etapu bezgrzywkowego i służą mi za przestrogę :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-19 13:13:24

Od: "toja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sobie tą grzywkę i jestem baaaaardzo zadowolona. Uważam że wyglądam
ładnie a moja twarz o dziwo! wygląda na szczuplejszą!!!! Polecam grzywkę
pulchnym buźkom!

Avene
Income for life
allegro- prośba o weryfikacje aukcji