guz móżdżku u dziecka

1. Data: 2003-04-25 22:35:48

Temat: guz móżdżku u dziecka
Od: Stefano <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo pilnie poszukuję informacji o możliwościach operowania dziecka
za granicą w bardzo dobrej klinice neurochrurgii dziecięcej a przede
wszystkim kontaktów z rodzicami,lekarzami. Mój 15- miesięczny synek
Jacuś ma guza móżdżku o rozpoznaniu ependymoma, który jest
chemiooporny,operacja też jest bardzo niebezpieczna,więc stąd moje
poszukiwania wybitnych specjalistów.Podobno Filadelfia lub Nowy Jork,
ale który lekarz? Może jakaś fundacja lub gazeta. Czasami słychać,że
pomagają dzieciom w takich zagranicznych operacjach, jak choćby te
zrośnięte dziewczynki! Błagam wszystkich o pomoc. Odchodzę już od
zmysłów.Gdzie szukać pomocy?????? za wszystkie informacji z góry
serdecznie dziękuję.
Iwona

2. Data: 2003-04-26 12:52:05

Temat: Re: guz móżdżku u dziecka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefano" <j...@N...pl> wrote in message
> [...]
> poszukiwania wybitnych specjalistów.Podobno Filadelfia lub Nowy Jork,
> ale który lekarz? Może jakaś fundacja lub gazeta.

wisz co nie wiem jak co pomoc ale podaje namiary na niektore polonijne
gazety czy organizacje, napisz albo zadzon do nich z USA

http://www.polishdaily.com/

http://www.polish.org/

a juz najlepiej zadzwon do polskich konsulatow w tychze miastach i na pewno
co cos poradza.

http://www.polandconsulateny.com/Consular_Info/Juris
diction.htm

iwon(k)a

3. Data: 2003-04-26 22:34:56

Od: Stefano <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

k\ napisał:

> [...]
>

>http://www.polish.org/
>
>a juz najlepiej zadzwon do polskich konsulatow w tychze miastach i na pewno

serdeczne dzięki, napewno skorzystam

Iwona

Guzy
obłędny błędnik :-(
Avodart
opalenizna
czy do laryngologa potrzebne jest teraz skierowanie?