guziczki

1. Data: 2008-01-30 07:37:10

Temat: guziczki
Od: "anka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Poszukuję guzików do sweterków dziecięcych, ale trochę większych niż
oferowane w naszych sklepach. Potrzebuję wszelkiego kształtu kwiatuszków,
biedronek, motylków itp. Tylko, żeby były większe niż 1 cm!!!! Do sweterków
robionych z troszkę grubszych włóczek te małe guziki są bezużyteczne. Będę
wdzięczna za pomoc.

2. Data: 2008-01-30 11:14:25

Temat: Re: guziczki
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sweterków
> robionych z troszkę grubszych włóczek te małe guziki są bezużyteczne.

Takie?
http://search.ebay.pl/search/search.dll?from=R40&sat
itle=guziczki

3. Data: 2008-01-30 11:37:42

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak. o takie mi chodzi tylko większe! Te truskaweczki mam i niestety są
malutkie. Buźki też mam - fakt, są trochę większe, ale jeszcze chciałabym
większe. Widziałam ostatnio w gazecie (może starej?) sweterek dla dziewczynki
rozpinany i zamiast zwykłych guzików były zamontowane takie duże kwiatuszki z
pięciu płatków kolorowych. Ze zdjęcia wyglądało, jakby te guziki miały z cztery
cm średnicy.

4. Data: 2008-01-30 14:32:02

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anka <a...@i...pl> wrote:
> [...]
> większe niż 1 cm!!!! Do sweterków robionych z troszkę grubszych
> włóczek te małe guziki są bezużyteczne. Będę wdzięczna za pomoc.

Iść na całość i zrobić samej:) Ulepić z modeliny i upiec.

M.K.

5. Data: 2008-01-30 15:29:25

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Jan 2008 12:37:42 +0100, a...@i...pl napisał(a):

> [...]
> pięciu płatków kolorowych. Ze zdjęcia wyglądało, jakby te guziki miały z cztery

To zajrzyj jeszcze na brytyjskiego e-baya w dziale Crafts->Sewing->Buttons
jest całkiem spory wybór, a cena łącznie z wysyłką bardzo przyzwoita.

--
pzdr.
Pat

6. Data: 2008-01-31 08:42:31

Od: aniazzielonegowzgorza <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 16:29, Pat <p...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> To zajrzyj jeszcze na brytyjskiego e-baya w dziale Crafts->Sewing->Buttons
> jest całkiem spory wybór, a cena łącznie z wysyłką bardzo przyzwoita.

witaj:-) może to zabrzmi dziwnie,ale mogłabyś podać linka na tego
brytyjskiego e-baya...mam małego wnusia,porobiłam trochę sweterków i
poszukuje właśnie takie śmieszne guziczki...u mnie w Zielonej Górze
jest baaarrrdzo mały wybór...niestety...pozdrawiam - Hania

7. Data: 2008-01-31 08:48:06

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukuje właśnie takie śmieszne guziczki...u mnie w Zielonej Górze
> jest baaarrrdzo mały wybór...niestety...pozdrawiam - Hania

Proszę bardzo:

http://tinylink.com/?6PhsGP0HcO
http://tinylink.com/?UqCkQAmm8q

można też na stronie głównej www.ebay.co.uk wpisać w wyszukiwarkę
"buttons", bedzie jeszcze więcej wyników.

--
pzdr.
Pat

8. Data: 2008-01-31 17:32:32

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc. I miło mi, że nie tylko ja mam takie wygórowane potrzeby jak
te guziczki. Pozdrawiam serdecznie!

9. Data: 2008-02-01 09:15:13

Od: aniazzielonegowzgorza <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 09:48, Pat <p...@g...pl> wrote:

> [...]
UqCkQAmm8q

> można też na stronie głównejwww.ebay.co.ukwpisać w wyszukiwarkę
> "buttons", bedzie jeszcze więcej wyników.

dzięki:-))jak zawsze jesteście SUPER!!!pozdrawiam -babcia Hania z
Jędrusiem :-)

odkupie Haft wstazeczkowy
Szycie - książka
OT :) Ilu forumowiczów potrzeba, aby...