gwizdanie czajnika

1. Data: 2016-12-23 17:13:44

Temat: gwizdanie czajnika
Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już chyba trzeci czajnik "z gwizdkiem"
i żaden właściwie nie gwiżdże, tylko szumi a
albo i nie.
A pamiętam jak kupiłam taki czajnik dawno temu
to gwizdał naprawdę głośno.
O co chodzi/ czy to takie skomplikowane
zrobić działający jak należy gwizdek??
Pozdrawiam świątecznie
Fiora

2. Data: 2016-12-23 18:16:49

Temat: Re: gwizdanie czajnika
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-23 o 17:13, Fiora pisze:
> [...]
> i żaden właściwie nie gwiżdże, tylko szumi a
> albo i nie.
> A pamiętam jak kupiłam taki czajnik dawno temu

Zrobić łatwo, ale jak widać kupić trudno.
A można było dmuchnąć w gwizdek przed zakupem.

3. Data: 2016-12-25 11:39:29

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-23 o 18:16, t-1 pisze:

> Zrobić łatwo, ale jak widać kupić trudno.
> A można było dmuchnąć w gwizdek przed zakupem.

No właśnie, ostatni działający czajnik z gwizdkiem został zakupiony
blisko 10 lat temu ;)

Ale Internet pamięta:

http://czajniczek.prv.pl

http://joemonster.org/art/7131

--
Pozdrawiam.

Adam

Moc kotła wpisana do sterownika większa niż moc rzeczywista - jakie mogą być tego efekty?
Waskie zaluzje pionowe (wertikale)?
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Ptaki
wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze