hafcik na prezent slubny

1. Data: 2003-12-29 15:33:55

Temat: hafcik na prezent slubny
Od: "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...

Mam wielką prosbe
chciałabym cos wychaftować mojej siostrze w prezencie ślubnym (mma to być
pierwsza strona wielkiego pamietnika z wpisami wszystkich gości weselnych)
nie mam pomysłu co chciałabym wykrzyżykować... napewno chciałabym coś w
rodzaju dwóch misiów kochajacych się albo aniołków albo coś innego...

Może macie jakiś pomysł i wzorek ..... bedę baaaaaaardzo wdzieczna
i przesyłam 1000 buziaków w Nowym Roku

Magdab

1. Data: 2003-12-31 09:43:31

Temat: Re: hafcik na prezent slubny
Od: "Magda B." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-31 10:02:38

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Posłałam Ci na priva mnóstwo linków oraz jedno foto.

1. Data: 2003-12-31 12:33:19

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda B." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
weselnych)

Taki pamiętnik to ślubna (weselna) księga gości :):)
Aneczka

1. Data: 2004-02-18 13:16:40

Od: "szumka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Bardzo sie mocno teraz do Was usmiecham :))))) i prosze podzielcie sie i ze
mna slubnymi krzyzykami :) Dlugo juz szukam fajnego wzoru i ... nic :( A tu az
dwie pary mam do obdarowania na wiosne i do roboty trza sie zabierac ! ;)
Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2004-02-18 18:27:59

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szumka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tu az
> dwie pary mam do obdarowania na wiosne i do roboty trza sie zabierac ! ;)

Idą :)
--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-19 05:59:20

Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy i ja mogłabym do stac te linki :-) Bradzo prosze i wielkie dzięki!!! M.

1. Data: 2004-02-19 20:20:22

Temat: Odp: hafcik na prezent slubny
Od: g...@g...pl (hafcik) szukaj wiadomości tego autora

> Czy i ja mogłabym do stac te linki :-) Bradzo prosze i wielkie dzięki!!! M.

Dzisiaj, najdalej jutro lecą na priv.
Urszula

golf,football,baseball, atletics - xxx
postacie z bajek DISNEY'a - xxx - oraz alfabet CHIP & DALE
<szydełko> wyzwanie na nowy rok
nowe xxx
Jak poruszać się po www.7ya.ru?