[haft płaski] pytanie

1. Data: 2003-12-04 17:58:12

Temat: [haft płaski] pytanie
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem, że temat przenoszenia wzorów na tkaninę był już poruszany kilka razy,
ale co w przypadku gdy tą tkaniną jest polar? Pytam, bo na święta chcę uszyć
"mikołajowe" worki na prezenty z czerwonego polaru (zasze po świętach jest
pełno zniszczonego papieru pakunkowego, którego nie można już więcej
wykorzystać), więc w tym roku chciałam prezenty popakować w takie worki a na
nich wyszyć literki. Tylko jak przenieść taki wzór?
Pozdrawiam
Bebe

1. Data: 2003-12-04 18:09:52

Temat: Re: [haft płaski] pytanie
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że temat przenoszenia wzorów na tkaninę był już poruszany kilka
razy,
> ale co w przypadku gdy tą tkaniną jest polar?

przyfastrygować gęsto papierowy wzór do polaru, wydrzeć papier. Zostanie
sama fastryga. Haftować po fastrydze. Ewentualnie jeśli wzrór niewielki:
narysować wzorek kredą krawiecką.
Pa!

1. Data: 2003-12-04 18:42:15

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak haftowałam wzorek na aksamitnej spódnicy, to wykorzystała:
1. biała kredke szkolną
2. biała kredkę do oczu\
3. biała kredkę pod paznokieć
rysowałam bezposrednio na materiale, nic nie przekalkowywałam :-)
pozdr
annaweronika

Re: Barbary i Barbórki
doradźcie proszę..