[haft przestrzenny] pytanie

1. Data: 2006-11-08 20:44:38

Temat: [haft przestrzenny] pytanie
Od: "Michalina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim witam serdecznie wszyskie Foremki.
Wstyd się przyznać, ale dawno tu już nie zaglądałam.

Ostatnio zakupiłam książkę pt. Haft przestrzenny i w związku z tym mam do
Was pytanie. Czy któraś z Was bawiła się tego typu cudeńka?
Książka jest co prawda przetłumaczona na język polski, ale szczerze powiem
nie rozumiem z tego połowy. Osoba, która pisała tą książkę załozyła chyba,
że każdy powinnien wiedzieć, jak to się robi i tak naprawdę rzuca raczej
tricki niż faktycznie wyjaśnia - co z czym i jak się je.
Może któraś z Was miała okazję tego spróbować i mogłaby się podzielić ze mną
informacjami, jak to robić? Będę bardzo wdzięczna, bo powiem szczerze, że to
są naprawdę piękne rzeczy. A do Australii na wykłady do tej pani raczej nie
pojadę - bo mnie nie stać :))

Tak, czy siak jeśli jakaś dobra duszyczka dostąpiła tego zaszczytu i
opanowała sztukę haftu przestrzennego, a na dodatek będzie chciała mnie
oświecić - będę jej dozgonnie wdzięczna.

Pozdrawiam z mrocznego i mokrego (ostatnimi czasy) Poznania
Michalina