hafty

1. Data: 2002-02-01 18:37:55

Temat: hafty
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mnie wzielo i rownolegle ze swetrem (drugim juz - tamten wyszedl calkiem
niezle) przyszedl czas na hafty. Krzyzykami nigdy nie haftowala i wlasnie
sie nauczylam - umiem po linii prostej, gorzej jak mam gdzies zbaczac, ale
kombinuje, troche placze (ploncze) i cos wychodzi - przynajmniej po prawej
stronie :)))
Ale krzyzyki tak mnie nie zachwycaja (przepraszam :( ), jak haft hmmm ... no
wlasnie nie wiem jak on sie nazywa - pani w pasmanteri powiedziala, ze
pelny, a ja gdzies slyszalam ze plaski - a moze to dwa rozne hafty? Moze
macie jakies strony, na ktorych mozna znalezc jak to sie robi?

Pozdrawiam,

Marta MJ

1. Data: 2002-02-01 21:50:21

Temat: Re: hafty
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kombinuje, troche placze (ploncze) i cos wychodzi - przynajmniej po prawej

po pierwsze to gratuluje pierwszych krokow:) a po drugie to mam pytanie
apropo krzyzykow do grupowiczek...jak Wy robicie krzyzyki? Czy najpierw
jedziecie w jedna strone, a pozniej wracacie z powrotem i dopiero jest
rzadek krzyzykow, czy od razu caly krzyzyk? Ile osob bym nie pytala to chyba
kazda robi inaczej...Mnie jak uczono ( w szpitalu pani od terapii
zajeciowej-> to ona mnie tym wszystkim zarazila;) to wlasnie tym drugim
sposobem...no i wlasnie juz nie wiem, ktore to to wlasciwsze??? w sumie tym
pierwszym sposobem, to tyl ladniej chyba wyglada...juz sama nie wiem...

pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-02-01 22:17:40

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> pierwszym sposobem, to tyl ladniej chyba wyglada...juz sama nie wiem...

zazwyczaj w ta i z powrotem
ale przyznam sie do "przestepstwa" duze plaszczyzny w obrazkach wypelniam
najpierw w pionie, potem w poziomie - z tylu sie tworzy sliczna kratka (a
obrazek jest jakby mniej wiotki :))

anda
Czekolada to produkt sezonowy.
Sezon na czekoladę poznajemy po tym,że w nazwie miesiąca
jest litera :a lub l lub e.

1. Data: 2002-02-04 10:34:57

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Haft płaski i pełny to to samo. Możesz jeszcze się spotkać z haftem
cieniowanym to też haft płaski ale nieco trudniejszy. Przy odrobinie ćwiczeń
i instrukcji z jakiejś gazety czy książki jest do opanowania.

Nie mam dość czasu na poszukiwania w necie, więc adresów nie podam. Ale
polskie gazety typu Anna są dość obficie tym haftem zapełniane. Popatrz w
kioskach.
Jeśli interesuje jakaś konkretna tematyka to daj znać poszukam w swoich
szpargałach.
Gocha

1. Data: 2002-02-04 10:43:23

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedziecie w jedna strone, a pozniej wracacie z powrotem i dopiero jest
> rzadek krzyzykow, czy od razu caly krzyzyk?

Zasadniczo nawet jesli mam tylko 2 xx kolo siebie jednym kolorem, jade
najpierw w prawej w lewo, a potem wracam i dopiero wtedy wychodza pelne
xx. Wydaje mi sie, ze w ten sposob haft wychodzi rowniejszy, niz w
miejscach, gdzie robie krzyzyk i dopiero potem kolejny, a tak tez mi sie
czasami zdarza.

Pozdrawiam ze slonecznego Krakowa :-) Arleta

serwetka w zawijaski
Formaty
nastepny adresik
zobaczcie koniecznie ale szybko