hardanger

1. Data: 2006-08-17 18:24:45

Temat: hardanger
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie, czy któras z Was ma może tę książkę
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/457490

i czy warto ją kupić dla osoby poczatkującej

pozdrawiam
Aga

2. Data: 2006-08-18 04:47:33

Temat: Re: hardanger
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, czy któras z Was ma może tę książkę
> http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/457490
>

> i czy warto ją kupić dla osoby poczatkującej

Tak jest fajna są w niej podstawy ściegów i trochę wzorów. Mam też tą

http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=171645&p_
op=1010&session=5b82f91f90543e56

też są w niej podstawy.
Wieczorkiem moge porównać obie i napisać czym się różnią.
Pozdrawiam Mirella

3. Data: 2006-08-18 19:41:22

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirella" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> też są w niej podstawy.
> Wieczorkiem moge porównać obie i napisać czym się różnią.
> Pozdrawiam Mirella

Witam

Miałaś może czas by porównac obie książki?

Pozdrawiam
Aga

4. Data: 2006-08-19 08:28:27

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałaś może czas by porównac obie książki?

Dopiero dzisiaj miałam czas porównać obie książki. Wczoraj rodzinka zwaliła
mi się i nie miałam okazji zajrzeć do nich.

Książki są podobne obie mają wprowadzenie do haftu i trochę wzorów.

W książce nr 1
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/457490

są schematy i opisy do ściegów. Wzory
serwetki 26 x 26 cm; 23 x 23 cm
zakładki 3 x 12 cm, 5 x 14 cm, 4 x 13 cm, 3,5 x 13 cm, 4 x 15 cm
przyciski do papieru 10,5 x 6 cm, 8,5 x 8,5 cm, serduszko 10 x 9,5 cm, dwa
okrągłe o promieniu 9 cm
ręczniki taśmy 3,5 cm,5,5 cm, 4,5 cm,
podkładki pod nakrycie na stół 42 x 27 cm
serwetka 44 x 25,5 cm
poduszki 2 szt 32 x 32 cm, 28 x 28 cm, 34 x 34 cm
pokrycie tacy 29 x 16 cm
szatka do chrztu.
Na końcu są zbiorcze zdjęcia wszystkich robótek.

W książce nr 2
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=171645&p_
op=1010&session=5b82f91f90543e56

są przede wszystkim zdjęcia. Każdy ścieg jest opisany i do niego jest
zdjęcie jak wbijać igłę. Jest dodatkowo pokazane jak dodawać koraliki i jak
wykańczać brzegi robótekczego nie ma w poprzedniej pozycji.
Wzory
kartka okolicznościowa
wzornik
uchwyt do tac
torebka panny młodej
wiązania do zasłon
poduszka.

Książka nr 2 wydaje mi się bardziej przejrzysta i przyswajalna jeżeli chodzi
o początek nauki. Dodatkowo jest dokładnie opisane co jaki wzorek na
schematach oznacza.

Pozdrawiam Mirella

5. Data: 2006-08-19 13:27:34

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi
> o początek nauki. Dodatkowo jest dokładnie opisane co jaki wzorek na

Witam
dziekuję serdecznie za informację. Zamówiłam sobie 2 książkę i czekam
na przesyłkę i zastanawiałam się nad ta pierwszą jeszcze ale myslę ze się
może wstrzymam.

Pozdrawiam
Agnieszka

[szydelko] Znowu jecze o linki....